pátek 11. září 2015

new in #64

pěkné dopoledne! začínám docela těžce snášet ten přechod z tepla do zimy, takže pálím svíčky, popíjím čajíčky a schovávám se pod teplou dekou. to je ideální příležitost sednout k notebooku a sepsat článek o nových kosmetických přírůstcích.
tuhle nadílku mi přivezla moje milovaná Kačenka z Ameriky. zaoceánskou verzi make-upu True Match od L'Oreal toužím vyzkoušet už hodně dlouho a konečně se mi poštěstí. u nás si pak pořídím ještě evropskou verzi, abych měla srovnání. uvidíme, zda z něho budu nadšená jako všichni ostatní. když Amerika, nesmí chybět ani antibakteriální gel Bath&Body Works ve vůni okurka a máta. největší radost mám ale z paletky Comfort Zone od wet´n´wild, ty stíny jsou neuvěřitelné! lak O.P.I je ve skutečnosti trochu více do červena než oranžova, jedná se o odstín Collins Avenue.
v rámci spolupráce jsem obdržela nabušený balíček značky Borotalco s jejich produkty z řady Invisible (kuličkový, sprejový a tuhý deodorant) a sprchovými gely. nezapomeňte blog v příštích dnech sledovat, protože právě o tyto skvělé produkty si také budete moci zasoutěžit :)
na doplnění docházejících zásob tu mám svou oblíbenou bělící pastu Crest, která se dá nově sehnat už i na parfums.cz. nechala jsem se zlákat i několika novinkami v našich drogériích. první z nich jsou linky Master Ink Satin od Maybelline, která jsem už zkoušela a jsem příjemně překvapená. brzy na ně můžete čekat samostatnou recenzi. dále pak korektor Liquid Camouflage od Catrice, jenž má být tekutou variantou jejich tuhého Camouflage korektoru. kapky na rychle schnutí laků essence sice nejsou novinkou, nicméně něco takového chci vyzkoušet a přesvědčit, zda to opravdu funguje. máte s nimi zkušenost? poslední položkou je úlovek z Řecka. v malém supermarketu jsem tam objevila značku Vaseline a sáhla jsem po tělovém mléku, které má svou hydratací podporovat hojení pokožky. už teď vám mohu říct, že tohle je objev roku!



máte tip na nějakou skvělou novinku, která by mi neměla uniknout?



5 komentářů:

  1. Jůů, tu paletku wet´n´wild ti závidím! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se zrovna schovávám pod dekou a popíjím čaj :) S těmi rychleschnoucími kapkami od Essence zkušenost mám, teď mi leží někde zapadlé mezi tou tunou laků, které už víceméně nepoužívám.. No nebyly úplně špatné, ale Insta Dri od Sally Hansen se mi osvědčil víc. Jsem zvědavá na tvůj názor na Borotalco, taky budu brzy psát recenzi.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem zvědavá na tvůj názor na deodoranty Borotalco, u mě vůbec nefungují jsem spokojená jen se sprchovým gelem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vážně? já je používala ještě předtím, než mi nabídli spolupráci a naprosto jsem si zamilovala kuličkový deodorant, který jsem zmiňovala tady > http://kosmetickysuplik.blogspot.cz/2015/07/oblibenci-cervenec2015.html

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!