MENU

neděle 20. září 2015

Missha Box summer edition

ahoj! doufám, že jste měli pěkný víkend, protože já jsem účelně přepnula do offline módu a relaxovala jsem v rodinném kruhu. zároveň si také užívám poslední volné dny, než mi začne nový semestr. doufám, že vám nedělní odpoledne zpříjemní článek o dalším z řady beauty boxů, tentokrát půjde o Missha Box plný asijské kosmetiky.
značka Missha patří k těm nejznámějším v asijské kosmetice a kromě e-shopu u nás najdete také několik kamenných prodejen. jednou za čas tento e-shop přijde se svým vlastním beauty boxem, ve kterém za zvýhodněnou cenu nabízí na vyzkoušení několik produktů v plné, zkušební a vzorkové variantě. asijská kosmetika mě zajímá už celé roky, takže jsem této skvělé příležitosti bez váhání využila. cena této letní edice byla 449,- Kč a pokud budete číst dál, dozvíte se, co obsahovala.
téma tohoto Missha Boxu byla hydratace, protože tu musíme tělu dodávat nejen vnitřně ve formě tekutin, ale také bychom ji měly dopřát naší pleti. první položkou bylo tedy účelně trio produktů péče o pleť z řady Super Aqua, které obsahuje hydratační krém, toner a pleťovou emulzi. používání této řady zastavuje cyklus vysychání pleti a díky svému složení dodají potřebnou výživu. tohle jsem přesně věc, kterou jsem ocenila po návratu od moře, kde pleť dostala pořádně zabrat. nejprve jsem se bála, že krém na mou mastnou pleť bude až příliš hydratační, ale je naopak naprosto skvělý!
cena - 404,- Kč
dále jsem v krabičce našla odličovací ubrousky ze stejné řady jako trio miniaturek. praktická věc, kterou člověk využije nejen na cestách. uvidíme, zda budou dostatečně "mokré", aby odličování s nimi bylo příjemné.
cena - 156,- Kč
obrovskou radost mi udělala gelová maska s obsahem kaviáru, kolagenu a zlata. tyhle plátýnkové/gelové masky mě fakt baví. je to jednoduché a šíleně příjemné!
cena - 194,- Kč
modrý lak na nehty už tolik nezabodoval, ale určitě brzy poputuje k někomu, komu službu i radost udělá :)
cena - 162,- Kč
nesmí chybět samozřejmě ani vzorečky zajímavých výrobků jako například čistící pěna pro každodenní použití taktéž z řady Super Aqua, ochrana před slunečním zářením All-Around Safe Block s SPF 45, vysoce koncentrované sérum proti stárnutí pleti Time Revolution a další. mimo jiné můžu také využít slevu 15% na další nákup, čehož určitě využiju, protože sortiment, který e-shop nabízí, je obrovský a ráda bych vyzkoušela nejeden produkt.

celková hodnota Missha Boxu je více než 900,- Kč, což je dvojnásobek částky, kterou za něj zaplatíte. ráda jsem se touto formou seznámila s novými produkty a až na lak mi všechny položky vyloženě padly do noty, své investice tak v případě tohoto beauty boxu rozhodně nelituji, ačkoliv je trochu vyšší, než jste možná zvyklí.


jaký je váš vztah k asijským značkám v kosmetice?
vyzkoušeli jste už Missha Box?


4 komentáře :

  1. Tato edice mě asi jako jediná od Mishaboxu bohužel neoslovila a tak jsem trochu ráda, že jsem letní vydání ani nepostřehla :).

    OdpovědětVymazat
  2. Příště bych ráda objednala, už se na Missha box chystám déle, ale vždycky to nějak propásnu to objednání :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nad objednáním Missha boxu už taky nějakou dobu přemýšlím. Akorat se bojim, ze mi prijde neco co nevyužiju. :( :D zrovna tvůj box se mi ale libi moc!
    www.sarkazelena.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. člověk vždy musí počítat s tím, že kupuje zajíce v pytli :)

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!