MENU

čtvrtek 3. září 2015

empties 08/15

zdravím vás a doufám, že do nového školního roku jste vstoupili tou pravou nohou :) jeden z příštích článků bude právě v back-to-school tématice, těšte se!
Avene čistící gel - velmi příjemný čistící gel z řady Cleanance pro mastnou a problematickou pleť. pro mě velký objev, který mě přesvědčil a chtěla bych vyzkoušet plné balení. obličej skvěle zbavuje mazu i nečistot a viditelně stahuje póry. mimo jiné ho stačí opravdu maličko, aby dobře napěnil.
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? mám to v plánu co nejdříve, takže ANO

Bioderma micelární voda - láska na první odlíčení. řekla bych, že nadšení z této micelární vody poznáte až tehdy, kdy ji sami vyzkoušíte. byla jsem přesvědčena o tom, že moji milovanou micelárku od Garnier (recenze tady) přece nemůže nic překonat, nicméně jsem se mýlila. hravě odlíčí i pořádný nános make-upu bez pálení v očích a vydrží věky. tohle balení jsem kupovala začátkem dubna a dopotřebovala jsem ho před pár dny, to jsou neuvěřitelné 4 měsíce téměř každodenního odličování. parádní věc je i pumpička, se kterou na tamponek nanesete ideální množství vody, prostě pecka!
> KOUPILA BYCH SI JI ZNOVU? určitě ANO!

Havlíkova přírodní apotéka mycí elixír na intimní partie - pokud ještě neznáte tuhle sympatickou českou kosmetickou značku, děláte velkou chybu. jeden z prvních produktů, který jsem z jejich sortimentu vyzkoušela je speciální "mycí elixír" na intimní partie. mezi námi ženami, používat klasické sprcháče na naše citlivá místa je o ... hubu. konzistencí připomínal olejíček a trochu mě vyděsila hodně výrazná levandulová vůně. nakonec mu ale nemám co vytknout, byl šetrný a příjemný.
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? ANO, nemám mu co vytknout

Balea minerální sprej - jestli mě něco během léta zachránilo, byla to tahle vodní sprška. na trhu je spousta minerálních a termálních vod, každopádně tohle není produkt, za který bych chtěla utrácet stovky korun. za tenhle jsem dala maximálně 50 Kč a svou službu splnil na výbornou. stačí ho mít v kabelce a během spalujícího horka třeba v autobuse nebo kanceláři ho oceníte více, než si myslíte.
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? ANO, ANO, ANO

Rimmel řasenka - Wonderfull se objevila v oblíbencích, takže spokojenost byla. má umělý kartáček a s těmi já jsem velká kamarádka. ke konci už začala trochu žmolkatět a slepovat řasy, což bych čekala spíše na začátku, kdy je ještě hodně "mokrá". zařadila bych ji mezi ty lepší drogérkové řasenky a ráda se k ní vrátím.
> KOUPILA BYCH SI JI ZNOVU? spíše ANO

Yves Rocher sprchový gel - tady mě přesvědčila vůně, protože se jedná o limitku s jablkem a badyánem. je to hodně svěží, takže na léto značka ideál. jinak úplně obyčejný sprchový gel. tohle je kategorie, ve které mi téměř všechny produkty přijdou stejné :D
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? ANO, proč ne...


vyzkoušeli jste některý z těchto produktů?
pokud ano, dejte mi v komentářích vědět, jak vyhovovaly vám!


6 komentářů :

  1. Zaujal mě ten minerální sprej od Baley, přijde hodně levný a jak píšeš tak může být za tu cenu i dobrý:) Já jsem si koupila v lékárně od Avéne stál mě 100,- a je úplně malinký a přijde mi úplně k ničemu nikdy mi v horku nepomohl, přišel mi jak obyčejná teplá voda, tak tady bohužel lituji těch peněz, za to jsem mohla mít dvě od Baley..:/

    OdpovědětVymazat
  2. Avene čistící gel jsem používala před asi 5 lety, to byl asi první čistící gel, který jsem kdy měla :D.A Bioderma je moje stálice :).

    OdpovědětVymazat
  3. Balea minerální sprej bych chtěla vyzkoušet!:) a také miluji Biodermu:)
    verranda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Balea sprej jsem v létě také hodně používala a když mě nic nezachránilo, věděla jsem, že tohle nezklame! Vždycky jsem ho vytáhla z ledničky a ta slast! <3
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  5. Túto zelenú micelárku od Biodermy mám zo všetkých najradšej hlavne preto, že tak krásne vonia a nezanecháva na pleti pocit ulepenosti. Balea vodu v spreji som používala toto leto skoro stále, každý rok mám v kabelke nejakú termálnu či dermálnu vodu a ako som zistila, Balea všetkým tým drahším bez problémovo konkuruje.

    OdpovědětVymazat
  6. Ta Balea minerální voda se tak proflákla, že už nikde v DMku nejde sehnat, sakra :D Ale přes léto jsem spotřebovala dvě, takže to mluví za vše. Nejlepší bylo ho mít v ledničce, přijít z toho vedra domů a celá se tím nastříkat - slast :D Rimmel Wonderfull taky dopotřebovávám a byla fajn, tak uvidíme, jestli mi ke konci bude dělat to samé, ale mám ji moc ráda. A říkáš, že Bioderma fakt stojí za to? Že bych po ní taky sáhla, až dopotřebuju Garnierku? Uvidíme :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!