MENU

úterý 15. září 2015

#5 giveaway - Borotalco (UKONČENO)

přeji krásné odpoledne! doufám, že dnešní článek, ve kterém budeme soutěžit, vám ho udělá ještě krásnější :) léto nám už sice skončilo, ale deodoranty jsou věcí, kterou využijete celoročně. hned dva z vás budou moci vyhrát sadu parádních deodorantů značky Borotalco z řady Invisible.

PRAVIDLA SOUTĚŽE
- být pravidelným čtenářem mého blogu (GFC či Bloglovin)
- dát like facebookové stránce Borotalco (tady)
- přidat svou emailovou adresu
- napsat mi, jaký byl váš nejlepší/nejkrásnější letní zážitek


výrobky značky Borotalco obsahují takzvané microtalcum, které dokáže absorbovat pot a řada Invisible navíc na vašem oblečení nezanechá žádné nechtěné bílé či žluté skvrny. sama je používám a jsem s nimi nadmíru spokojená, proto nepochybuji o tom, že budou skvěle vyhovovat i vám! dva výherci budou náhodně vylosováni na konci měsíce, tedy 30.9. 2015. budu se těšit na vaše zážitky a přeji hodně štěstí.

____________________________________________________________________


vítězky jsou slečny s číslem 1 a 3 - Lucie K a rebellda. gratuluju, holky! brzy ode mě čekejte výherní email :)



3 komentáře :

  1. ó, tak to je krásná soutěž :)..od Borotalco používám kuličkový deodorant a jsem moc spokojená, hodně chvály jsem četla i na jejich sprcháče, plánuji ozkoušet :) (mail: Kolodziejova.L(zavináč)seznam.cz) :)
    nejkrásnější zážitky v létě byly rozhodně: rozlučka se svobodou ♥, svatba a svatební cesta (ano, svatební šílenství :D) :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, tak ty by se mi hodily :).
    A nejlepší letní zážitek bylo asi setkání s mou skvělou kamarádkou po téměř 8 měsících. Studovala v zahraničí a konečně se vrátila zpět <3!

    therainbower@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Nejkrásnější zážitek byl hnedka zpočátku prázdnin, a to úspěšné státnice a když jsem se dostala na pokračující studium, plus skvělý fesťák colours of ostrava :)
    elusche@seznam.cz

    OdpovědětVymazat