MENU

pondělí 24. srpna 2015

The Body Shop šampon + kondicionér

pěkné dopoledne! máme za sebou předposlední prázdninový víkend, mě za týden čeká poslední zkouška tohoto semestru a hned poté odlétáme do teplých krajin :) dokonce se už trochu těším do školy, jsem blázen?! :D doufám, že vám začátek týdne zpříjemním recenzí na banánovou vlasovou řadu z mého oblíbeného obchodu.
moje láska ke značce The Body Shop je už hodně provařená, ale je to vůbec poprvé, co jsem testovala jejich vlasovou péči. jak vám napoví samotné obaly, hlavní roli tu hraje banán v kombinaci s medem. jejich vůně rozhodne za vás a budete se modlit, aby fungovaly podobně jako kouzelný hrneček z pohádky "hrnečku, vař!". 
tahle dvojka mi ve sprše dělá společnost už druhým měsícem. je určena pro všechny typy vlasů a slibuje důkladné vyčištění vlasů, dodá jim lesk, hebkost a pomůže s rozčesáváním. pokud si myslíte, že jsou banánem jen "ovoněné", jste na omylu. obsahují přímo banánové pyré a jejich konzistence tomu naprosto odpovídá. oproti běžným vlasovým produktům jsou hutnější, obzvlášť pak kondicionér, který rozhodně není vodový, jak je to u kondicionérů dnes běžné. šampon perfektně pění a jeho úžasnou vůni už nemusím ani zmiňovat. vždycky mám pocit jako bych se vrátila do dětství, kdy mi maminka dělala banánovou kaši právě ve formě pyré z banánů. měla jsem obavy, že by tyhle produkty mohly být na mé rychle se mastící vlasy dost hutné, ale mám pocit jako by mým vlasů naopak hodně odlehčily, jsou krásně objemné, lesklé a vypadají zdravě. dokonce se mi už párkrát stalo, že jsem ráno vstala, podívala se do zrcadla a řekla si "Já mám fakt pěkný vlasy!". známe to všechny - moc často se to nestává :) nejsem žádný chemický znalec,tudíž nevím, zda obsahují parabeny či silikony, nicméně bych u značky jako je The Body Shop čekala kvalitní složky, na kterých si zakládají.

ode mě dostávají jedničku a ráda se k nim vrátím! jedna lahvička stojí 169 Kč, což nikoho určitě nezabije, takže je zkuste. tu vůni si zamilujete.


jaká je vaše oblíbená vlasová péče?


7 komentářů :

  1. Včera jsem ve Vídni kolem Body shopu procházela, a přemýšlela, jestli se tam nemám skočit podívat přesně po kombinaci šampon-kondicionér, ale nakonec jsem do něj nešla, a vidím, že to byla škoda. Určitě se po nich příště podívám, děkuji za tip!

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle dvojku miluju!! :) Přesně jak píšeš.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky používám přípravky na vlasy z Te Body Shopu a moc mi zatím vše vyhovuje. Mám řadu na suché vlasy, a potom ještě olej a masku a se vším jsem spokojená. Příště ale asi zkusím tuto banánovou řadu, ta vůně je fakt skvělá :).
    Hodně štěstí u zkoušky!! A do školy se taky docela těším, ikdyž je to můj poslední rok na vš :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) já snad budu finišovat s bakalářem, to bude teprve radost :D

      Vymazat
  4. Tohle jsem si od Body shopu chtěla vždy koupit...Mám hodně suché vlasy, tak snad to pro ně bude ok:) A už mám perfektní nápad na dárek k Vánocům - mamka miluje banány, myslím, že se při mytí vlasů bude muset hodně ovládat :D
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  5. V Body shopu jsem ještě nikdy nebyla, ale dost mě to tam láká, vypadá to suprově:)
    Verranda

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!