čtvrtek 6. srpna 2015

snapshots /06.08.15/

včera jsem si užila skvělý večer s přáteli plný dobrého jídla (miluju mexickou kuchyni) a smíchu! takový by klidně mohl být každý den :) dnešní článek je plný random fotek posledních týdnů z mého instagramu. najdete mě tam jako karolina_bery.
chce to nějakou barvičku, aby to učení šlo lépe :) / dovolená v Krumlově / není to nádhera? / kam se hrabe Praha! <3
kokosové trdlo, to die for! / nádherné růže, které jsou důvodem pro můj rozsekaný telefon :( :D / Reserved has it right / Mimoňové? nejlepšííí
selfie time / léto = bazén + meloun / borůvkový chlebíček podle Albert magazínu / romantika 



3 komentářů:

  1. moc krásné fotky:) Já byla taky na Mimoních s přítelem na začátku léta a byly vážně nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkn si žiješ :) Líbili se Ti Miniové? mě moc neuchvátili :( Na mě moc málo mluvěj :D

    OdpovědětVymazat
  3. ja keď som sa učila, bola som na tom už tak, že som si dokázala dosť dlho obdivovať nechty len, aby som to oddialila:DD

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!