MENU

pátek 28. srpna 2015

pack with me - Řecko

nenávidím balení! přichází na mě cestovní horečka, ale snažím se toho využít. dnešní článek bude zaměřený na balení kosmetiky - takže co si balím s sebou do Řecka k moři? čti dál... 

VLASOVÁ & TĚLOVÁ PÉČE
co na dovolenou 100% využiju jsou různá cestovaní balení šamponů, sprchových gelů a jiných produktů, protože při cestování letadlem je 15 kg jako nic. v tomhle případě je tedy každý gram cenný! na vlasy jsem si pořídila šampon a kondicionér Toni&Guy na poškozené vlasy, protože u moře určitě dostanou pořádně zabrat. na tělo miniaturky mých oblíbených sprchových gelů z Yves Rocher a Chilly gel na intimní hygienu, bez toho nedokážu fungovat. co se deodorantů týče, tady kompromisy dělat nebudu a nechci - jedu k moři, a proto potřebuji spolehlivou ochranu. tou je pro mě deodorant od Borotalco. na suché ruce mám krém od L'Occitane, na tělo pak miniaturku pečujícího krému, který má naprosto ideální velikost na cesty. pro EOS balzám na rty to bude trochu křest ohněm, tak uvidíme, zda se stane mým oblíbencem. také sem patří ústní voda, pasta na zuby a kartáček.


PLEŤOVÁ PÉČE
držet se při zemi v oblasti pleťové péče byl docela oříšek, nakonec jsem to ale zvládla! micelární vodu a čistící gel mám od Avene z řady Cleanance, která je mimochodem výborná. abych pleti dala trochu oddych a mohla se sluníčkem trochu zotavit, beru si pouze jemný peeling 7 Day Scrub Cream od Clinique. abych lesk udržela pod kontrolou, volím už ověřený matující fluid od Baley. na pláž a kdykoliv na osvěžení pleti mám pleťový sprej s vitamínem C značky The Body Shop. pokud se pleť bude dožadovat dodatečné hydratace, budu v záloze mít pleťové masky - plátýnkovou od Misshy a slupovací od Freeman. tahle jednorázová balení jsou jednoduše geniální věc.


OCHRANA PŘED SLUNCEM
letíme k moři, takže ochrana před sluncem je tou nejdůležitější skupinkou produktů. na první dny mám opalovací mléko Cien s ochranným faktorem 20 a nádherou kokosovou vůní. je konec léta a opálení už docela jsme, takže by "dvacítka" mohla stačit. já po několika dnech hodlám přesedlat na olejíček Nubiam s SPF 6. na obličej mám každopádně speciální krém Nivea s faktorem 30, který má lehké a nemastné složení. klasický opalovací krém na obličeji prostě nesnesu. první pomoc při spálení skvěle zastane chladivý gel s aloe vera od Hawaiian Tropic, ten už mám řádně vyzkoušený :)


MAKE-UP
taštičku s make-upem jsem "zredukovala" asi nejvíce. hodlám odpočívat a moje pleť také, takže s líčením se nehodlám příliš zatěžovat. proto s sebou beru pouze korektor Double Wear od Estée Lauder. bronzer, tvářenka, tužka na obočí, řasenka, pinzeta, štětce a několik gumiček do vlasů nesmí chybět. pokud se mi bude chtít (což pochybuji), udělám si linky a tím končím. naopak hodlám věnovat pozornost rtům a vzít si nějaké šťavnaté rtěnky jako například Radiant Lip Crayon od Yves Rocher v odstínu Rose Sorbet nebo Color Drama Lip Pencil od Maybelline v odstínu Berry Much.

1 komentář :

  1. Já sice k moři nejedu, ale moje balení by vypadalo dost podobně:) Závidím ten opalovák s kokosovou vůní, příští rok si ho musím také pořídit!:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!