MENU

neděle 30. srpna 2015

oblíbenci srpen/2015

ahoj! zítra se rozloučíme se srpnem a tím pádem i s létem celkově. já si ho ještě maličko prodloužím u moře a pak začne fáze, kdy se budu těšit na podzim, zimu :) dnes už ale pětice věcí, které jsem si během uplynulých týdnů oblíbila.
KONOPNÉ MÝDLO - už je to hodně dávno, co mýdlo patřilo do mé každodenní péče o pleť. obecně pleť hodně vysušují, takže to nebude záležitost pro každého. každopádně stačí se po umytí namazat dobrým pleťových krémem a žádná sušená švestka z vás nebude. na mou bláznivou pleť je to ale aktuálně velmi příjemná věc, protože mi pomáhá bojovat s akné.

DOMÁCÍ GRANOLA - v horkých letních dnech jsem hledala náhradu za ovesné kaše, které povětšinou snídám, protože do sebe hned ráno nedokážu dostat něco teplého, když je venku i 38 stupňů. mám ráda müsli s mlékem, nicméně se mi nechtělo kupovat krabici nějaké směsi, která je zbytečně drahá a přeslazená. našla jsem si tedy úplně jednoduchoučký recept (tady) a mám müsli přesně podle svých představ a navíc chutná skvěle.

VZOREČEK CLINIQUE MAKE-UPU - vypadá to, že moje sbírka make-upů se co nevidět rozroste o nový kousek. bude jím Stay Matte od Clinique, který jsem vyzkoušela ze vzorku, který mi milé prodavačky poskytly v jejich kamenném obchodě v Palladiu. má nádherně matný finish, ale rozhodně nepůsobí nepřirozeně. krásně pleť sjednotí a bez problému vám pomůže zakrýt kdejaké nedostatky. odstín 02 mi perfektně sedí, jelikož je téměř identický s mým tónem pleti. palec nahoru!

CITROVITAL KAPKY - zázrak, který jsem objevila díky své babičce. recenzi jsem psala před několika dny a můžete si ji přečíst zde. pokud vás trápí jakýkoliv neduh, dejte citrokapkám šanci.

MASÁŽNÍ BAŇKA CELLUBLUE - ať už tomu věříte nebo ne, tahle baňka vás dokáže zbavit celulitidy! budete sice muset přiložit ruku k dílu, protože bez pravidelného cvičení a kvalitní stravy se jí určitě nezbavíte, ale masáže s touto pomůckou vaše snahy ještě umocní. nemasíruji každý den, občas prostě zapomenu nebo jsem líná. avšak pokaždé, kdy se překonám, mám dobrý pocit, že jsem udělala něco pro boj s nenáviděnou celulitidou. 


a co vaši oblíbenci?


6 komentářů :

  1. Ten vzoreček mě taky celkem přesvědčil, abych šla do většího balení :). Citrokapky asi budu muset ozkoušet, taky mě občas nějaký pupínek trápí :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to vlastně ten, pro který jsme si byly společně! :)

      Vymazat
  2. Tak to je super, že něco aspoň trochu pomáhá na celulitidu! To bych si tedy mohla pořídit, ale když já jsem strašně líná:/
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  3. Domácí granolu chci už dlouho vyzkoušet! :) A makeup by mi taky mohl vyhovovat, asi požádám o vzoreček. Já si ted moc oblíbila tonovací krém od bareMinerals nebo nový makeup od MUFE.

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek a krásný blog! To mýdlo vypadá fakt dobře! :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!