úterý 11. srpna 2015

new in #63

přeji krásné dopoledne! právě jsme vybrali dovolenou, takže začátkem září se po několika letech vrátím do mé milované Pargy v Řecku. nemůžu se dočkat :) pokud vás ale zajímá, co během července přibylo do mé kosmetické kolekce, čtěte dál. je toho tentokrát trochu více, protože jsem měla svátek, takže je tu pár dárečků, ale nezapomněla jsem obdarovat i sama sebe. děláte to také nebo jsem jediná?
z objednávky, kterou jsem udělala na webu jordanacosmetics.eu jsem nadšená, ale i rozčarovaná. po dlouhém rozmýšlení jsem nakonec zvolila tvářenku v odstínu Rose Silk, kterou jsem dlouho toužila vyzkoušet, Complete Cover make-up a korektor v jednom, Modern Matte rtěnku v odstínu Matte Style (za tu může Péťa z LovelyHair :D) a linky ve fixe v hnědém a černém odstínu, z kterých jsem bohužel šíleně zklamaná. o tom si ale brzy přečtete!
a takhle přesně to dopadá, když se jdu podívat do DM :)) hned tři nové balzámy na rty a to klasický melounový, kokosový olejíček (obojí Balea) a nemůžu opomenout ani EOS vajíčko, které nově v DM najdeme. všichni sice říkají, že za to nestojí, každopádně pokud ho sama nevyzkouším, tak mi nedá spát. malé balení krému s vůní malin je totálně roztomilé a šikovné, protože je ideální do kabelky. po dlouhé době mi také učarovala limitka od essence, Nauti Girl, takže jsem čapla tyhle tři barvičky na nehty a nemůžu se dočkat až je nalakuji!
z péče o vlasy tu mám nový nepěnivý šampon pro každodenní použití od Yves Rocher a jsem moc zvědavá, jak si tahle metoda bude rozumět s mými vlasy. od maminky jsem k svátku dostala vlasový balzám a šampon české značky Manufaktura z řady Mrtvé moře.
od kamarádky jsem k svátku dostala tělové mléko a dvě miniatury mých oblíbených sprchových gelů, vše od Yves Rocher. neodolala jsem ani novému sprchovému gelu s vůní ostružin a fialek ze speciální edice ke dvacetiletému výročí značky Balea, která se neskutečně povedla :) poslední je antiperspirant Rexona, který jsem si pořídila na doporučení Zuzky. jeho vůně je opravdu velmi příjemná a nemusíte se bát mokrého podpaží, protože ihned zasychá.
poslední dva produkty jsem dostala v rámci spolupráce. jedná se o oční krém švýcarské značky Karin Herzog a masážní baňku CelluBlue, která by vám měla pomoci v boji s nenáviděnou celulitidou. samozřejmě v kombinaci s cvičením a zdravou stravou. jsem zvědavá, zda splní má očekávání!


čím jste si v červenci udělali radost vy?


6 komentářů:

  1. jů, samé krásné věci, ty se máš :)..EOS je za mě fakt nic moc :(, nejlepší je na něm ten obal :D..jsem zvědavá na tvé dojmy z nepěnivého šamponu :)..a moc mě zaujala vůně sprcháče, musím ho jít očichat :)..my letíme ve čvrtek na 12 dní na Lefkádu, takže Řecku zdar ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda bych zkusila Jordana tvářenku:) Miluju sprcháče od Yves Rocher
    Verranda

    OdpovědětVymazat
  3. ty essence laky jsi koupila u nás? já jsem tuhle limitku totiž vůbec nikde neviděla :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, u nás, ale je možné, že to bylo v Globusu v oddělení kosmetiky a ne v DM :) zkus se tam podívat!

      Vymazat
  4. tak ta věc na celulitidu by mě zajímala :D vypadá fakt zvláštně ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Na to CelluBlue jsem taky kdysi dostala nabídku, ale nevěřím tomu, tak jsem teda zvědavá na tvou recenzi! A ten nepěnivý šampon mě teda dost zaujal, o tom jsem ještě neslyšela, taky se těším na článek :) Zrovna dnes jsem dávala new in na blog :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!