sobota 8. srpna 2015

není červená jako červená

ahoj! z těch spalujících veder jsem naprosto schvácená, schovávám se doma, protože na sluníčku nevydržím, a upřímně se nemůžu dočkat zimy :D aspoň vám dnes ukážu můj oblíbený letní lak na nehty.
jak je napsáno v nadpisu - není červená jako červená. odstín 300 Glaston-Berry je z festivalové kolekce Rity Ora pro Rimmel čítající dohromady 10 krásných odstínů a tohle je okoulující oranžovo-červená, která je na léto jako stvořená. ze všech mých červených laků je tohle ten nezajímavější! jeho cena se pohybuje okolo 59 Kč.
balení je klasické jako u jiných laků z řady 60 Seconds, pouze doplněné o kytičky. konzistence je krémová, takže se dokonale roztírá, čemuž také pomáhá maxi štěteček a na nehtech nezanechává žádné stopy po tazích. zasychá poměrně rychle a do nádherného lesku, nicméně 60 sekund to asi nebude. na fotce ho můžete vidět nanesený v jedné vrstvě a už v té kryje na výbornou. tyto laky mají speciální složení, což znamená, že se jedná o podkladovou bázi, barvu a vrchní lak v jednom, tudíž není nutné nanášet base nebo top coat zvlášť a to pro někoho také může být plus. výdrž je průměr, bez odštipování mi vydrží na nehtech den, maximálně dva. celkově jsem s těmito laky velmi spokojená a i když je tak často nepoužívám, mám jich doma hned několik a ráda se k nim vracím. rozhodně ale patří k těm nejlepším z našich drogérií.


a jaká je vaše oblíbená červená?



6 komentářů:

  1. super farbička na leto :)
    pozývam na giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle je super, zrovna nedávno jsem si jej koupila, a nenosím od té doby jiný! ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mám radšej skôr vínovo červené alebo krvavočervené odtiene, takéto oranžové sa mi veľmi nepáčia, ale tak každá máme iný vkus. Rimmel laky mám však všeobecne veľmi rada.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vínovou a krvavě rudou já zase miluju na podzim :)

      Vymazat
  4. Máš pravdu, najít ideální červenou není jenom tak. A to jak na laku na nehty, tak taky rtěnku. Tahle barvička je super, podívám se po ní :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
  5. mám jednu z prastaré essence limitky..taková akorát červená, bez výrazného podtónu ani světlá ani tmavá, prostě ideál

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!