MENU

pondělí 17. srpna 2015

lip product addict tag

pěkné pondělní odpoledne, dočkali jsme se ochlazení a ačkoliv je léto, déšť vítám s otevřenou náručí. dnes si můžete přečíst mé zpracování lip product addict tagu. přeji vám skvělý start do nového týdne!

oblíbený balzám/péče o rty?
ještě před nějakou dobou bych bez váhání napsala Carmex, který je skvělý a má své stálé místo na mém nočním stolku. bohužel je dost hutný a má kalíškové balení, do kterého musím sahat prsty. právě proto ho preferuji na domácí použití a místo něho jsem si velmi oblíbila balzámy na rty od Yves Rocher. mají mnoho voňavých příchutí, mé rty udržují ve skvělé kondici a některé jsou navíc lehounce pigmentované, takže dodají trochu šťávy. asi si je budu muset pořídit všechny :)
nepřehlédnutelná červená?
tady mám jasno, protože nic podobného ve své kosmetické sbírce nemám. je to Sephora Cream Lip Stain v odstínu 01. a proč ji miluji? tak zaprvé je matná, zadruhé je to ta nejčervenější slavnostní červená jakou jsem kdy viděla (přesně ta, ke které musíte mít zuby jako perličky) a zatřetí má neuvěřitelnou výdrž. no, o tom se přesvědčíte sami při odličování. 
to nejlepší z luxusních značek a drogérie?
nevím jestli tam úplně patří, ale mezi ty luxusnější značky řadím Clinique a jejich rtěnky Pop Lip Color. byla láska na první pohled! zatím mám odstín Melon Pop a jestli mám být upřímná - chci je všechny :D z drogérie padá jasná volba na Rimmel, protože jejich rtěnky mohou konkurovat i svým dražším kolegyním z parfumérií.
nejlepší rtěnka od MAC?
měla jsem období, kdy jsem z MAC rtěnek šílela. dnes mě nechávají chladnout (no, až na Ruby Woo) a raději bych  investovala do již zmíněných Pop Lip Color od Clinique. pokud mám však jednu vybrat, bude to Vegas Volt.

největší zklamání?
hodně z vás se mnou v tomto bodě možná nebude souhlasit, ale pro mě jsou jedno velké zklamání Astor Lipcolour Butters. psala jsem na ně recenzi, takže proč jsme si nesedli, si můžete přečíst tady.

konturovací tužky - ano či ne?
jelikož nevlastním ani jednu, odpověď je ne... někdy bych jim šanci každopádně dát chtěla :)

nejlepší lesk na rty?
lesky vytahuji opravdu hodně zřídkakdy a když už na ně mám "chuť, sahám po Stay with me od essence. nejsem si jistá, zda se ještě prodávají. pokud byste si chtěli přečíst recenzi, najdete ji zde.
něco extra?
jestli extra, pak to musí být něco sakra extra! nemůže to tedy být nic jiného než Instant Light Lip Comfort Oil od Clarins. tohle je satén pro vaše rty a ten proces, než jsem se k němu dostala, za to stál. nejradši bych ho svým rtům dopřávala 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. a pokud mám přihodit ještě něco z té make-up sekce, za zmínku stojí i Sephora Color Lip Last v odstínu 18, což je nádherná korálově červená. přímo léto v rtěnce :)


a jaké by byly vaše volby?


2 komentáře :

  1. Já zas miluju MAC rtěnky :D. Mám jich už celkem hodně a stejně bych pořád chtěla další, hlavně teda ty matné. YR balzám mám, ale zase tolik mě neoslovil. Raději mám Hurraw balzám :). Clinique Pop mám taky jednu a je super, jen mě moc nezaujaly odstíny. Doufám, že ty nové odstíny budou zajímavé, abych si mohla pořídit další :).Konturky používám skoro každý den, moje nejoblíbenější jsou od MAC. Velké zklamání jsou pro mě tužky od Urban Decay, které jsou o dost dražší než ty MAC, ale vůbec nevydrží, vysušují rty a hrozně lepí :(

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju rtěnky od Kate Moss!:) a jinak mám moc ráda i značku Yves Rocher, ale balzámky jsem ještě nezkoušela.
    Verranda

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!