MENU

pátek 21. srpna 2015

kosmetické jednorázovky #3

zdravím! právě jsem dopekla ty nejúžasnější brownies na dnešní posezení s přáteli a ještě než přepnu do víkendového módu, mám tu pro vás kosmetické jednorázovky - produkty, které mě bohužel nenadchly.
#1 Catrice pěnová tvářenka - tuhle tvářenku ve stálém sortimentu značky Catrice nenajdete, protože se jedná o limitovanou edici Hidden World. nicméně s touto tvářenkou jsem se utvrdila ve faktu, že já s krémovými tvářenkami asi nikdy vycházet nebudu. na pleti se špatně rozmazává a vytváří nevzhledné fleky. vždycky mi přišlo zvláštní na make-up, který je sám o sobě tekutý, dávát ještě něco tekutější konzistence jako právě krémovou či pěnovou tvářenku. tohle pro mě rozhodně není.

#2 Balea olej na rty - jako první bych chtěla zkritizovat balení, protože to je jednoduše noční můra. kuličkový aplikátor propouští velmi málo samotného produktu a musím si s ním na rty hodně tlačit, což není zrovna dvakrát příjemné. vím, že bych ho neměla srovnávat s olejíčkem od Clarins, protože se jedná o hodně odlišné cenové kategorie, olejíček každopádně si představuji úplně jinak. když už ho tedy na rty nanesu, nepoznala bych rozdíl od kdejakého balzámu na rty. abych mu jen nekřivdila, tak příjemně voní. to je pro mě jediné pozitivum.

#3 Benefit korektor - u Boi-ingu bych vám mohla říct podobnou pohádku jako u korektoru od Catrice, o kterém jsem psala v minulých kosmetických jednorázovkách. musím do něj sahat prsty (jsem jediná, kdo z toho má hroznou fóbii?!?), krycí schopnost nepatří mezi jeho přednosti a na mou mastnou pleť je příliš hutný. 

#4 L'Oreal linky ve fixe - co se linek na oči týče, mám na ně nejspíš moc velké nároky. významnou roli hrají především hroty. preferuji, když jsou delší a ohebné. tenhle je bohužel pravý opak; krátký a silný. chtěla jsem Super Liner Blackbuster vyzkoušet no... vytvořit tak hodně tenkou linku je docela problém a hodně rychle ztrácejí na intenzitě. jsou vcelku slušně pigmentované, ale za dvě hodiny už linky vypadají, že za sebou mají celodenní šichtu a tím na nikoho dojem tedy neuděláte. také mě dost znepokojuje, že "voní" po octu!

#5 Balea olej na holení - z oleje na holení jsem byla přímo nadšená, protože mám nohy věčně suché a po holení obzvlášť. nápad je to skvělý, praxe mě však přesvědčila o pravém opaku. olej se usazuje do žiletky a tu musíte neustále vymývat, abyste si ty nohy vůbec oholily celé. zlatá pěna, tohle mě vážně nebaví!


a který produkt naposled nesedl vám?


5 komentářů :

  1. Ten olejíček od Baley mám a jsem s ním celkem spokojená, ale je pravda, že žádný jiný olejíček jsem nikdy nezkoušela, tak nemám s čím srovnávat...
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  2. Ten olejíček na rty mě zrovna docela láká, ale po přečtení tvého názoru ho teda asi oželím...stejně mám produktů na rty milion hehe :-)

    MY HUMBLE JOURNAL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vyzkoušej a uvidíš :) nijak drahý není a třeba Ti bude naopak vyhovovat.

      Vymazat
  3. hrozně ráda bych zkusila linky ve fixu od Lorealu!.)
    Verranda

    OdpovědětVymazat
  4. Korektor i linky jsem kdysi měla a taky jsem z nich nebyla zrovna nadšená.. Já nedávno zkoušela Sheerglow od Narsu a bohužel mi vůbec nevyhovuje. Nevyhovuje mi bohužel ani jeden nars makeup, což mě fakt mrzí.. Jde hodně poznat, že na sobě makeup mám a po pár hodinách tvoří mapy a začne stékat :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!