středa 19. srpna 2015

home, sweet home

zdravím! dnes se chystám vyrazit do města a po dlouhé době se podívat do obchodů. musím ještě něco pokoupit na dovolenou, protože letíme už za 14 dní :) dnešní článek je zaměřený na bytové doplňky/příslušenství do domácnosti, po kterých momentálně mé srdce touží. s přítelem už sice přes rok bydlíme společně v bytě, ale stále je co vylepšovat. také tak milujete prohlížení webů či časopisů zaměřených na bytový design?
kosmetický stolek - ačkoliv máme poměrně velký byt, nemám tu žádné místo, kde bych se mohla pohodlně líčit a skladovat kosmetiku. plánuji si tedy v ložnici vytvořit takový svůj malý beauty koutek. v Ikee jsem si našla stůl, který by se mi líbil, takže bych pomalu mohla začít s realizací.

hodiny - obývací pokoj máme do stylu Paříže a už hodně dlouho sháním hodiny, které by se mi hodily ke zbytku interiéru. na Zootu jsem našla tyhle nádherné červené vintage hodiny a ty rozhodně budou skvěle ladit k červeným akcentům obývacího pokoje.

sukulenty - miluji květiny! hlavně ty řezané, nicméně ty udělají parádu pouze pár dní. naivně jsem si myslela, že až budeme ve vlastním, budu pěstovat spoustu květin. bohužel téměř každou květinu jsem zatím zvládla zahubit a zbyly mi tu jen statečné kaktusy a sukulenty. to vůbec nevadí, sukulenty jsou moje nová obsese.

smoothie jar - smoothie na milion způsobů bych mohla mít k snídani, obědu i večeři. z obyčejné skleničky či hrníčku je to ale nuda. 

obraz s motivy map - už od mala mě fascinovaly obrazy s motivy map a nejlépe pak ty, které vypadaly zastarale. takový obraz se vždy dá pojmout dobrodružně a na mapě si například připínáčky označovat všechna navštívená místa. neosobní věci tím hned dodáte něco ze sebe a DIY je na světe.

vaflovač - někdo by tuhle věc mohl nazvat naprostou zbytečností, chápu. jelikož mám doma palačinkovač, který používám velmi často a dělat na něm palačinky nebo lívance je jedna radost, jsem si naprosto jistá, že vaflovač bych využívala přinejmenším stejně. sobotní ráno a palačinky/lívance/vafle k sobě prostě patří :)


zařizujete si také své bydlení?


8 komentářů:

  1. Co bych dala za vaflovač!! My máme jen toustovač, ale klidně bych ho za vaflovač vyměnila:D
    Verranda

    OdpovědětVymazat
  2. Miluji zútulňování bydlení, nejvíc jsem na takové ty blbůstky a doplňky...Nejradši bych se nastěhovala do Ikei:D
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to bychom se mohly nastěhovat společně :D :)

      Vymazat
  3. Ty hodiny potřebuješ, jestli máš obývák ve stylu Paříže! :) Je to přesně ten kus, co upoutá pozornost, ale zároveň to není kýč. Radost sledovat, jak ten čas běží :)...
    A naprosto chápu, že toužíš po vaflovači, já také :(.. Tak trochu toužím po všech možných vylepšovátcích do kuchyně O:).

    Dream for Elizabeth

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem ráda, že jejich koupit budu moct řádně ospravedlnit :)

      Vymazat
  4. My si teď taky zařizujeme bydlení s přítelem, ten vaflovač je moc super, taky po něm toužím, ale ještě si ho nemůžeme dovolit, kuchyn a to všechno je drahé, musíme postupně, tak aspon že máme toustovač, bez toustů bych nedala měsíc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, s těmi tousty mi mluvíš z duše! :D

      Vymazat
  5. Pořádnou velkou sklenici na smoothie taky sháním, začala jsem si ho dělat poměrně často, tak je to víc než nutné! :-). Krásné věci :-)

    MY HUMBLE JOURNAL

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!