úterý 4. srpna 2015

empties 07/15

zdravím! vedra nám znovu udeřila, takže hned potom, co dopíšu dnešní článek, se půjdu pořádně zchladit :) takže co jsem během července vypotřebovala?
Timotei šampon + kondicionér - stále ještě dopotřebovávám zásoby z Vánoc a tentokrát na řadu přišlo tohle duo s růžovým grapefruitem od Timotei, které jsem dostala od Janči (děkuju!). vůni citrusů zbožňuji a v létě je to ještě o to více osvěžující. slibují plnost, objem a zdravý vzhled. vlasy mi hodně rychle připadaly vzdušnější, ale jinak bych je ohodnotila jako průměr, který neurazí, ale ani nenadchne. 
> KOUPILA BYCH SI JE ZNOVU? MOŽNÁ

Yves Rocher sprchový gel - tahle věc sice tvrdí, že je exfoliating shower gel, nicméně já bych ho označila spíše jako obyčejný sprcháč, který má opravdu jemné až nepatrné peelingové částečky. na každodenní použití ideálka, ale pokud máte rádi drsnější exfoliaci, budete si muset obstarat něco jiného. pokud milujete vanilku, je to jasná volba :)
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? ANO, ráda

The Body Shop odličovací máslo - před nějakou dobou jsem na tohle máslíčko psala recenzi a do koše ho házím s těžkým srdcem. odličování pomocí balzámů/másel jsem si hodně rychle oblíbila, protože je to rychlé, zvládnu to během sprchy a nemusím se zaobývat odličovacími tamponky.
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? určitě ANO

Dermacol sprchový gel - řada Aroma Ritual je něco úžasného! vůní už je spousta a často se k nim vracím, protože stojí za to. irskou kávu jsem měla poprvé a ačkoliv kávové aroma ráda nemám, tohle bylo příjemné a dokonce povzbuzující. 
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? ANO, rozhodně jsem ho neměla naposled

Fa deodorant - deodoranty do empties moc často nezařazuji, protože jich spotřebovávám poměrně hodně a navíc to není moc zajímavá věc. u tohoto udělám výjimku, jelikož jeho vůni miluji a kdyby někdo prodával takový parfém, hned si ho koupím! už několikrát se mi stalo, že se mě okolí ptalo, jaký používám parfém a byl to právě tenhle deodorant. 
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? samozřejmě, že ANO

ebelin čistič štětců - děkuji bohu, že konečně máme v drogérii nějaký čistič na štětce, který mimo jiné i skvěle funguje. své dojmy jsem už shrnovala v samostatném článku, takže víc se můžete dočíst právě tam. 
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? ANO, co nejdříve si musím zajít pro nové balení



vyzkoušeli jste některý ze zmiňovaných produktů?
jaká byla vaše zkušenost?


5 komentářů:

  1. Ten čistič štetcov mám aj ja,ale ešte ho nemám moc odskúšaný,no väčšinu štetcov mi pekne vyčistil.Dermacol sprchové gély sú super,sama mám jeden doma a tá vôňa je skvelá.No a Timotei šampóny používam +- 3 roky a vždy mi do vlasov dodali lesk a zdravý vzhľad :)
    Pekný článok :)

    OdpovědětVymazat
  2. Yves Rocher sprchový gel - tak to je jasňačka!

    OdpovědětVymazat
  3. Ten Dermacol.. MILUJU JE, snědla bych to, jak to voní božsky! :DD <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem ráda, že nejsem jediná! :D :))

      Vymazat
  4. Dermacol telové šampóny milujem! je pravda, že rebarborový mi smrdel, ale zvyšok vonia nádherne! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!