MENU

středa 22. července 2015

week in photos #72

co se událo během posledních několika týdnů? od těch nejhorších nočních můr po nádherné chvilky plné odpočinku a dobrého jídla. dnešní random bude hlavně plný fotek Českého Krumlova, kde jsme s přítelem byli na mini dovolené koncem června. tak a teď ještě to Řecko! :D už máte po dovolené nebo se chystáte?
zas a znovu se zamilovávám do těch krás...
creperie MLS - pokud budete v Krumlově, musíte tam zajít! :)
 snídaně, základ dne
cat rules <3

5 komentářů :

  1. Krumlov je vážně krásný, taky bych se tam ráda znovu podívala :). A s dovolenou letos vůbec nevím, achjo :(

    OdpovědětVymazat
  2. moc krásné fotky:)) A Řecko si pořdáně užijte a těším se na fotečky:))
    Já jsem byla ted na prodloužený víkned s rodiči (článek mám ted na blogu pokud tě fotky zajímají:))
    A ted o víkendu se chystám i s přítelem a jeho rodiči na velkou chatu do Orlických hor!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju ale ještě si počkáme do září :)
      určitě se mrknu!

      Vymazat
  3. skvele fotky, trdelniky zboznujem :D a este ani neviem, či sa niekam chystám, ale velmi velmi dufam, že niekedy na konci leta zostane cas a peniaze :D

    OdpovědětVymazat
  4. Krumlov je tak krásný, moc bych se tam chtěla podívat :) jinak já už mám pár dní po dovolené, ale dala bych si klidně ještě jednu :) ale kdo ne, že? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!