MENU

pátek 24. července 2015

Sephora čistící zmatňující bahenní pleťová maska

krásné dopoledne! včera jsem si s tou mojí nejúžasnější maminkou užila holčičí nákupy v Praze a zítra už se vracím zpátky do Liberce, takže mi moje malé prázdniny u rodičů končí. když už máme ten pátek, dáme si recenzi na skvělou pleťovou masku, tak se nezapomeňte rozmazlovat :)
jestli si v něčem libuji, jsou to pleťové masky. dopřávám si je zpravidla tak dvakrát do týdne a ráda je střídám. v Sephoře jsem narazila na čistící a zmatňující bahenní pleťovou masku z jejich vlastní řady o pleť s obsahem zinku a mědi, která má hloubkově čistit póry, vstřebávat přebytečný kožní maz a absorbovat nečistoty. už jsem o ní předtím na internetu slyšela nějakou zmínku, takže jsem se nechala zlanařit a dobře jsem udělala!
balení vypadá obrovsky a také vcelku luxusně, ale obsahuje pouze 60 ml. maska na první pohled připomíná veleslavné masky GlamGlow a opravdu je to šedé bahýnko. i přes to, že je maska pořádně hutná, nanáší se velmi snadno skoro jako obyčejný krém. má svou charakteristickou vůni, která mi nijak nevadí, ba je mi dokonce příjemná. na obličej stačí nanést opravdu tenoučkou vrstvu a po zaschnutí masku smýt. je doporučeno masku nechat působit okolo 15 minut, ale záleží pouze na vás, jak dlouho si ji na obličeji necháte. každopádně zasychá velmi rychle, což je jedině plus a obličej příliš nestahuje jako tomu bývá u jiných bahenních masek. během smývání své pleti můžete dopřát i jemný peeling, protože obsahuje malé částečky. ten pocit po omytí naprosto miluju, protože pleť je pocitově i viditelně vyčištěná, póry jako by snad vůbec neexistovaly a nepřipadám si jako vysušená švestka. cítím jako by po každém použití má pleť byla krásnější a krásnější. opravdu si ji nemohu vynachválit a doporučuji ji všem s mastnější pletí!
pokud jste "maskoví" nadšenci stejně jako já, tuhle masku byste si rozhodně neměli nechat ujít! je součástí stálého sortimentu Sephory a stojí 420 Kč, což není zrovna málo, ale můžete si počkat na různé akce 2+1 zdarma nebo věrnostní slevy, které probíhají poměrně často. ještě jednou tedy palec nahoru, protože tohle se povedlo!


+ luxusní balení; hloubkové čištění; snadná aplikace; vůně; rychlé zasychání; jemný peeling; stažení pórů; nevysušuje; pocit krásnější pleti
- cena


jaká je vaše oblíbená pleťová maska?



5 komentářů :

  1. Ojoooj to mě velice zaujalo! Tyhle bahenní masky mám moc ráda! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo to balení vypadá fakt krásně! A jediný mínus má cena.. jako většina věcí od sephory :(

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá moc hezky, ale odrazují mě tam ty ceny:/

    OdpovědětVymazat
  4. Příště se po ní podívám, hloubkové čistění a stažení pórů by se mi hodilo :). Moc jsem toho od Sephora značky ještě neměla, jen pár věcí z dekorativky..já mám ráda čerstvou masku Zelinku z lush, potom Kiehl's masku a masku pro smíšenou pleť z the body shopu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zelinku také používám a nemá chybu! :))

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!