pátek 31. července 2015

oblíbenci červenec/2015

ahoj! posledních pár dní jde blog trochu stranou, jelikož přítel má konečně dovolenou, tak jezdíme po výletech a na blog mi bohužel nezbývá čas ani energie. brzy snad zase najedu na pravidelný rozvrh :) a jak si poslední dny užíváte vy? máme tu konec měsíce a dnešní článek tedy nemůže být nic jiného než oblíbenci, takže co jsem si během července oblíbila? čtete dál!
THE BODY SHOP BANÁNOVÝ ŠAMPON + KONDICIONÉR - tahle dvojka mi dělá společnost ve sprše už několik týdnů a ta vůně mě dostává stále a znova. kombinace banánu a medu je fakt nebezpečná, nejradši bych je ochutnala. slibují super lesklý finish vlasů a musím říct, že opravdu pozoruji rozdíl! brzy se můžete těšit na podrobnější recenzi.

BATH&BODY WORKS ANTIBAKTERIÁLNÍ GEL - dennodenně si pokládám otázku, proč B&B Works nemůžeme mít i u nás, protože jejich antibakteriální gely jsou geniální věc. vyčistíte si jimi ruce kdykoliv a kdekoliv, ale hlavně nemají nepříjemný zápach po dezinfekci. naopak nádherně voní a když ho použiji, všichni ho také chtějí vyzkoušet a obdivují tu vůni. na cesty a výlety jsou tyhle antibakteriální gely jako stvořené! 

BOROTALCO DEODORANT - nevím jak pro vás, ale pro mě propocené podpaží noční můra. jasně, je to přirozené, ale ne příjemné. nechala jsem se zlákal reklamou na novou značku Borotalco a udělala jsem dobře. nezvykle jsem sáhla po kuličkovém deodorantu a velmi mile mě překvapil. dovolila bych si říct, že se vyrovná mé oblíbené Rexoně Maximum Protection. hodně mírní pocení a na zápach můžete také zapomenout. za mě velká spokojenost.

MIMONI - ano, ano... i já jsem poblázněná těma žlutýma potvůrkama, ale sakra! nejsou prostě k sežrání? na film jsme se s přáteli těšili už od minulého roku a já téměř odpočítávala dny do premiéry :D film naplnil, ba dokonce předčil má očekávání. zhltala jsem ho od začátku až do konce a to dítě ve mně by na Mimoně šlo klidně ještě desetkrát. vůbec by mi nevadilo mít jednoho doma. byli jste také? líbil se vám film?

SEPHORA OČNÍ STÍNY - tyhle neuvěřitelně nádherné a nepopsatelné oční stíny jste mohli vidět v tomto líčení. vytáhla jsem je tenhle měsíc hned několikrát a pořád jsem z nich na větvi. zajděte se na ně do Sephory podívat, tohle za to rozhodně stojí.

+ malý bonus jsou hortenzie, které momentálně kvetou (miluju, miluju, miluju...)


co jste si v červenci oblíbili vy?



7 komentářů:

  1. Ta péče o vlasy Body Shop je úúžasná! Taky ji miluju!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Oooo body shop má fajné veci! Tieto banánky som ešte neskúšala, ale už len kvôli obalu by som ich brala:)
    Ja si v júli fičím na melónkovej sade od dermacolu, to je sprchovanie jedna radosť:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. meloun patří k mým nejoblíbenějším letním vůním :) ty jejich sprcháče nemají chybu! <3

      Vymazat
  3. Na banánový šampon a kondicionér si už dlouho brousím zuby:) Těším se na podrobnější recenzi:)

    OdpovědětVymazat
  4. Mimoňiiii :D
    Ten šampón musí voněj úžasně! :)
    B.

    OdpovědětVymazat
  5. Baruš, moc pěkný článek! Já jsem nejspokojenější s tuhým deodorantem od Rexony a jsem docela konzerva, takže na mě reklamy moc nemají účinek. Ale ten banánový šampon mě zaujal, určitě dej pak vědět, jak jsi s ním spokojená :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
  6. Borotalco budu nejspíš brzy také testovat, tak jsem zvědavá, jestli se vyrovná mé oblíbené Rexoně max protection :) Ten banánový set vypadá božsky!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!