čtvrtek 16. července 2015

new in #62

přeji vám pěkné odpoledne! doufám, že máte fajnový den jako já, protože dnes jsem naordinovala relax po včerejším společensky náročnějším večeru alá dámská jízda :) tak si dnes dáme alespoň moje nákupy za poslední měsíc, které patří k těm skromnějším, protože se mi dařilo neutrácet.
právě při včerejším příjemném posezení s mou novou známou a zároveň dermatoložkou jsem dostala vzorečky micelární vody a čistícího gelu z Cleanance pro mastnou pleť se sklony k akné od Avene. to se mi velmi hodí, protože jak jsem psala už i v předešlém článku, pleť mi poslední dobou blázní, takže pokud mi vzorečky budou opravdu vyhovovat, objednávám plná balení! doufám, že tedy splní má očekávání, máte s touto řadou někdo zkušenosti? zároveň jsem včera v DMku konečně narazila na nové odstíny rtěnek Kate od Rimmelu, které jsem už dlouho vyhlížela. nakonec jsem si vybrala odstín 38, což je nádherná broskvovo-růžová, úplně dokonalá na léto, a je to dupe jedné dražší rtěnky, ale vše vám ukážu v jednom z dalších článků.
v Lidlu stále častěji navštěvuji část s kosmetikou Cien a tentokrát jsem si koupila třpytivé mléko na opalování s vůní kokosu a SPF 20. pokud ho ještě uvidíte, jděte do něj, je skvělé! léto znamená pocení a to se všichni samozřejmě snažíme co nejvíce eliminovat. nechala jsem se zlákat reklamou na novou italskou značku Borotalco se svými antiperspiranty/deodoranty, které obsahují mikrotalcum absorbující pot a neobsahují alkohol. trochu nezvykle jsem zvolila kuličkovou variantu a zatím toho moc říct nemůžu, asi jen že příjemně voní. Balea přišla s novou vůní holící pěny a to je grapefruit, takže ta v mém košíku nesměla chybět. jsou levné, krásně voní a fungují na jedničku. abych doplnila zásoby kokosového oleje, objednala jsem si na internetu hned litrové balení za 289 Kč, což je naprosto nádherná cena. hned večer si udělám vlasovou masku :) u vlasů ještě zůstaneme, protože jsem narychlo sháněla nějakou masku na vlasy a tyhle jsem v DM viděla vůbec poprvé, je s vanilkou a mandlovým olejem. jsem na ni velmi zvědavá a pokud máte tip na dobrou vlasovou masku, dejte mi vědět dole v komentářích, prosím!


jaký byl váš poslední kosmetický úlovek?


6 komentářů:

  1. Já jsem mega spokojená s: http://www.inhair.cz/trend-up/148-trend-up-maska-s-mlecnymi-proteiny-edelstein-8018615002632.html :).

    OdpovědětVymazat
  2. Mým kosmetickým úlovekem je BB krém od Mixy, který krásně projasní pleť a navíc hydratuje :). Používám ho jako podklad a jsem s ním spokojená :).
    Masky na vlasy nepoužívám, asi proto, že mi to vždy zatíží vlasy a rychleji se mi mastí, a to jak produkty bezoplachové, tak klasické. Kokosák používám a je to nezbytnost, která mi nesmí chybět :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
  3. Úplne nádherný new in! Môj úplne posledný úlovok boli anglické čaje v krásnom balení :D


    xoxo ♥ www.beingasanmonica.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne produkty, ten rúž od Rimmel London mám tiež, a užasnýý je. Skvely blog, davam odber !

    OdpovědětVymazat
  5. rúž má krásny odtieň a kokosového oleja nikdy nie je dosť :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!