úterý 14. července 2015

kosmetické jednorázovky #2

zdravím! možná jste si všimli, že blog prošel designovou změnou, tak budu ráda za vaše ohlasy a postřehy :) dnes je tu další pokračování kosmetických jednorázovek (první část najdete tady) a rozhodla jsem se, že z toho udělám (víceméně) pravidelný formát, protože většinou je to kosmetika, kterou třeba ani nedopotřebuji a recenze na ni se tu neobjeví, tak abyste byli v obraze :) jdeme na to!
#1 Too Faced tělová pěna - tuhle prapodivnou věc jsem našla ve své beauty bag z webu Kosmetika USA a vůbec jsem neměla ponětí, že něco takového má Too Faced ve svém sortimentu, tak jsem si alespoň rozšířila obzory, když už nic. dodnes mi ale leží zapomenutá v šuplíku a nepoužívám ji. má se jedna o chladivou, praskající, třpytivou, hydratační tělovou pěnu... pro mě naprostá zbytečnost a ten její aplikátor je také šílený. na nohách by pěna teď v létě mohla vypadat pěkně, protože je plná třpytek, víc jich spíše ulpívá na rukách, kterými pěnu rozmazáváte než na ostatních částech těla. 

#2 Catrice korektor - tohle byl takový spontánní nákup na popud mnoha kladných ohlasů. omylem jsem sáhla po odstínu 020 Light Beige, který mi pořádně nesedí ani teď v létě, ale to je samozřejmě pouze moje chyba. nicméně je opravdu dost hutný, kryje dobře, to se musí nechat, avšak pro mou mastnou pleť to rozhodně není ta nejlepší volba. štětcem se s ním moc pracovat nedá, takže do akce nastupují prsty a to já fakt nerada. navíc to sahání do kalíšku, to ne...

#3 houbička na makeup - na make-up používám už výhradně štětce a chtěla jsem vyzkoušet i houbičky, které poslední dobou zažívají hotovou renesanci. z ebay jsem si objednala obyčejnou houbičku zřejmě imitující legendární beauty blender a šlo se na věc. nevím, zda se má používám na sucho či mokro, ale oba způsoby mi značně nevyhovovaly. houbička "papá" šílené množství produktu a na tváři po něm není pomalu ani památka. nepodařilo se mi vytvořit krytí ani nějakou rovnoměrnou vrstvu make-upu, takže zůstávám věrná štětcům!

#4 Sephora mycí gel - před nějakou dobou jsem vysadila hormonální antikoncepci a pleť se mi zbláznila. nebyla asi nejlepší volba sáhnout po pleťové péči ze Sephory, čímž samozřejmě nechci říct, že je špatná, ale asi bych aktuálně potřebovala něco osvědčeného s nějakými účinky, nejlépe nějakou lékárenskou značku. tento mycí gel s extrakty ze zeleného čaje má pleť zanechávat svěží a čistou, to mohu potvrdit, každopádně s mou problematickou pletí si neporadí a pupínků mám stále více.

#5 Yves Rocher tonikum - v tomto případě jsem se usvědčila, že já a pleťová péče od Yves Rocher bohužel nejde k sobě. určitě existuje mnoho žen, kterým vyhovuje, s mou pletí si však nerozumí. tohle tonikum má zklidňovat pokožku, což se pro mou aktuálně poblázněnou pokožku hodí, ale nijak neulevuje, nezklidňuje a nedělá prostě vůbec nic. abych mu nekřivdila, tak musím pochválit sprej, kterým se tonikum dávkuje, to je moc fajn.


co byste mezi kosmetické jednorázovky zařadili vy?


5 komentářů:

  1. konečně někdo, kdo taky nejuchá z Catrice korektoru, není marný, ale jeho všeobecnou slávu nechápu..jinak design blogu je peckový ♥

    OdpovědětVymazat
  2. YR produkty na obličej mi nikdy moc nevyhovovaly, jedinou vyjímkou je odličovač očí. Nad pořízením beauty blenderu uvažuji docela dlouho, ale trochu se toho bojím.. někdo tvrdí, že se mu jiné houbičky nevyrovnají, ale zase moc nevím jak ho vyčistit a nejsem si jistá, jestli by mi vůbec vyhovoval. No a korektor od Catrice mě nikdy nelákala. Já na tyhle korektory v kalíšku moc nejsem a nikdy mi nevyhovovali.. ani eraste paste od Benefitu.

    OdpovědětVymazat
  3. Nezatracuj všechny houbičky. Mám jednu od Kiko a nedám na ní dopustit. Nic mi neudělalo tak krásný finish, jako právě tahle houbička. Také jsem si objednala ještě jednu z ebay, možná dokonce tu stejnou co ty a je to katastrofa. Je tvrdá, make-up nasákne do sebe a na obličej už nic nepřenese a navíc uměle smrdí. :))) Jinak Catrice korektor jsem měla celkem ráda, hlavně proto, že kryl, ale také mám mastnou pleť a po pár hodinách se mi pod očima srazil .. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je mi jasné, že Beauty Blender třeba bude úplně něco jiného než houbička za 25 Kč z eBay, ale nějak mě bohužel ani nelákají :/ no uvidíme :) každopádně díky za tip! škoda, že tu Kiko nemáme.

      Vymazat
  4. Mezi jednorázovky řadím bázi pod stíny Essence a pískové laky na nehty. Slyšela jsem, že v houbičkách je originál pouze jeden a napodobeniny vůbec nestojí za to. Šetřím na Beauty blender a jsem zvědavá, jaký bude
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!