středa 8. července 2015

empties 06/15

zdravím! moje blogovací morálka v těch vedrech není moc vysoká, protože se mi prostě a jednoduše nechce vůbec nic dělat. dnes tedy vypotřebované produkty za červen.
Lush čistící roláda - Dark Angels se tu objevila už několikrát a to v samostatné recenzi a v best of 2014. tuhle čistící roládu/peeling jsem si oblíbila hned po prvním použití a u takových produktů je mi vždy líto, že už jsem je vypotřebovala :) určitě se k ní časem vrátím, protože je skvělá a doporučuji všem si v prodejnách Lush zažádat o vzoreček na vyzkoušení.
> KOUPILA BYCH SI JI ZNOVU? ANO, mám to v plánu

Alverde tělový sprej - dopotřebovat produkty, které mi nevyhovují, je někdy opravdu peklo. o tomto spreji jsem se již zmiňovala v kosmetických jednorázovkách a už tam jsem psala, že tahle vůně pomeranče a meduňky rozhodně není příjemná, natož osvěžující, jelikož mi připomíná nějaký sirup na kašel, fuj!
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? vím naprosto jistě, že NE

The Body Shop sprchový gel - tento sprchový gel s vůní růžového grapefruitu je naprostý opak předchozího spreje! když se s ním přítel myje v koupelně, cítím ho přes celý byt až do obýváku. nádherně osvěžující vůně citrusů vás nakopne a je na léto jako stvořená.
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? určitě ANO

The Body Shop tělové máslo - je zajímavé, že mazání celkově zanedbávám a nebaví mě to, ale s menším balením mě to spíše donutí. tohle máslo bylo z limitované edice Smoky Poppy, tedy s vůní vlčího máku. vůně to je opravdu zajímavá až unisexová. trochu mě teď mrzí, že jsem si rovnou nevzala větší balení. konzistencí bylo opravdu hutnější jako pravé máslo a překvapilo mě, jak dobře se vstřebávalo. palec nahoru!
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? ANO, moc ráda

Kiehl's sérum - Midnight Recovery Concentrate je už hodně profláklý produkt a mě samozřejmě také nenechal chladnou. počáteční investice je opravdu velká, takže jsem ho chtěla nejprve vyzkoušet, aby to nebyly vyhozené peníze. slečna v obchodě byla velmi milá a poskytla mi dvoumililitrový vzoreček, který mi postačil přibližně na 6 aplikací. jsem ráda, že jsem tak učinila, jelikož jsem se pouze ujistila, že tohle prostě musím mít! tenhle elixír dělá s mou mastnou pletí divy.
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? ANO, rozhodně ho potřebuji!

Sephora hydratační pleťový krém - vzoreček krému Instant Moisturizer Beauty+ jsem dostala nedávno k nákupu v Sephoře a shodou okolností jsem už dříve nad koupí tohoto krému přemýšlela. moje pleť je sice mastná, ale mívám období a to hlavně v zimě, kdy je hooodně žíznivá a tento krém na to bude ideální. je hutnější, ale dobře se roztírá a pleť skutečně krásně zhydratuje.
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? ANO, přemýšlím o tom

Desert Essence tělové mléko - značku Desert Essence jsem si oblíbila hlavně co se vlasové péče týká. navíc jsem dostala ještě vzorek tělového mléka s vůní exotického kokosu, má obsahovat kokosový olej, jojobový olej či bambucké máslo a žádné parabeny, silikony či ftaláty. jak už jsem říkala, na mazání mě moc neužije, ale s tímhle by to byla jedna radost. 
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? MOŽNÁ



vyzkoušeli jste něco ze zmíněných produktů?



3 komentářů:

  1. Čistící roládka je fakt boží a celkově věci na čištění pleti od Lush :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kurňa s tím Kiehl's sérem se roztrhl pytel, škoda, že se do Prahy jen tak nedostanu, taky bych ráda vyzkoušela ten vzoreček! A grapefruit jako ovoce nemám vůbec ráda, ale takhle ve sprcháči musí být fakt osvěžující :)
    Jinak s tou blogovací morálkou mi mluvíš z duše, děs!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem ráda, že v tom nejsem sama! :D

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!