úterý 28. července 2015

beauty wishes

pěkné dopoledne! jak jste si užili víkendu? zrovna před několika dny jsem s rodinou konstatovala, že za 5 měsíců už bude zase po Vánocích. také vám ta druhá půlka roku utíká rychleji než ta první? dnes si dáme oddychový článek s kosmetickými kousky, po kterých mé srdce momentálně prahne (no, tohle je možná tak třetina :D).
#1 Physicians Formula City Glow bronzer - no není tohle NÁDHERA? nebudu lhát, že to není především kvůli tomu dokonalému designu, protože Paříž je moje osudové místo. navíc máme léto a bronzer je skoro povinností, když se vám nechce celé dny ležet na sluníčku pro trochu toho opálení.

#2 MAC Ruby Woo rtěnka - tenhle ikonický odstín je pro mě ztělesněním ženské svůdnosti a true red rtěnka přece nesmí chybět ve sbírce žádné ženy! matný finish, který u rtěnek preferuji, je pak už jen třešničkou na dortu.

#3 Clinique Take The Day Off čistící krém - do odličování pomocí balzámů/másel jsem se zamilovala už před nějakou dobou a recenzi na mého oblíbence si můžete přečíst tady. vyhovují mi v tom ohledu, že se odlíčím už během sprchování a poté stačí pleť jen dočistit. teď jsem objevila velmi podobný produkt od Clinique, máte s ním někdo zkušenost? stojí za to?

#4 Lush Roots vlasová maska - poslední dobou zažívám docela nepříjemné problémy s vlasovou pokožkou, kdy je podrážděná a loupe se. díky Mie jsem narazila na masku Roots, která je určena primárně na vlasovou pokožku, má ji osvěžit, vyčistit a zajistit silné vlasy plné objemu, protože kvalitní vlas musí začínat už u kořínků.

#5 Avéne pleťová kosmetika - po vyzkoušení vzorečků z řady Cleanance pro mastnou pleť jsem naprosto nadšená a věřím, že můj obličej taktéž. boji s nedokonalostmi zdar!

#6 Zoeva Cocoa Blend paletka - Zoeva má spoustu nádherných paletek (nejradši bych je skoupila všechny!), ale ta poslední mě zasáhla jako blesk z čistého nebe, protože ty odstíny jsou fantazie a přesně můj šálek kávy.

___________________________________________________

co je aktuálně na vašem wishlistu?


4 komentářů:

  1. MAC Ruby Woo je náádherná, já MAC rtěnky zbožňuju. :) Jinak bohužel tahle řada Avéne mi nevyhovovala. :/ Já mám v plánu novou srdíčkovou tvářenku Too Faced a pak tónovací krém od bareMinerals. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten bronzer chci taky, je proste dokonalý! Jen bych si asi vybrala motiv New York. Ruby woo je krásný odstín, mám v plánu si ho někdy v MAC vyzkoušet, tak snad mi bude slušet :). Clinique balzám mě také láká, teď se odličuji olejem z The body Shopu a je sice fajn, ale vadí mi to balení.
    A na mém wishlistu je momentálně YSL rtěnka a spooooustu paletek :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tu rtěnku od MAC si všichni chválej :)

    OdpovědětVymazat
  4. S Ruby Woo jsem úplně spokojená. Měla jsem všehovšudy jen jednu červenou rtěnku a chtěla jsem nějakou pořádnou a tahle splňuje všechna moje očekávání, takže jí fakt doporučuju! Stejně tak doporučuju i Take The Day Off, i když bych možná uvítala jiné balení. Funguje ale skvěle a pleť je po něm krásně jemná a čistá. A ta Cocoa Blend paletka? Ježiš, to je sen.. Furt teď o ní někde čtu a narážím na ní a začínám si k ní asi vytvářet vztah :D

    www.rinakrois.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!