neděle 21. června 2015

week in photos #71

ještě minulý víkend jsem s kamarádkou brouzdala po farmářských trzích na Náplavce, které mají úžasnou atmosféru a kdybych bydlela v Praze, tak jsem tam snad každou sobotu :) dnešní random jsou tedy z 99% fotky z předešlého víkendu, který jsem si se svými nejbližšími skvěle užila. co vy a farmářské trhy?
 ledové kafe v pařáku na Náplavce vždycky bodne
 trávila bych tam klidně každý víkend
 miluju ty letní západy slunce
 v kočičí kavárně :)
zřícenina hradu Zvířetice



10 komentářů:

  1. Taky jsem byla minulý víkend na farmářských trzích, ale tady u nás v Hradci. Dost mě překvapilo, kolik tam bylo lidí už asi v půl deváté ráno. Koupila jsem si marmeládu, mléko, kefír, chléb a luxusní pepřové klobásy, to musím říct, že něco takového jsem ještě nejedla. V sobotu 27. budou další trhy, tak už se nemůžu dočkat a klobás si koupim asi velkou zásobu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to zní skvěle! v Hradci jsem byla jednou a byla jsem překvapená, jak nádherné město to je :)

      Vymazat
  2. nádherné fotky! v Kočičí kavárně jsem též nedávno byla:))

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky!!! Jsem ráda, že jsem tě našla. Protože ti chci říct. že mám nový blog.

    www.blogbycathy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, Káji! A o těch farmářských trzích slyším pořád od Kačky ze smoothcooking, musí to být skvělé, i celá Náplavka vlastně :) Škoda, že mám Prahu tak daleko, ale snad na konci července tam pojedu za kamarádkou, takže trhy nevynecháme!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :)) určitě nevynechejte, stojí to za to! věřím, že budeš nadšená.

      Vymazat
  5. Fotky jsou opravdu nádherné! Já na Náplavce byla jen jednou, když jsem jela na víkend ke kamarádce a je to tam vážně super. My teda takovéhle trhy máme taky v Ostravě nebo Olomouci, ale je pravda, že panorama a Vltava tomu dodají svoje kouzlo :).

    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
  6. moc krásné fotečky:)) Kdybych bydlela v Praze tak se tam jdu taky kouknout:)

    OdpovědětVymazat
  7. Na Náplavku chodím hrozně ráda. Ted jsem byla nemocná a ležela jsem v posteli, ale ten týden předtím jsem byla :).

    OdpovědětVymazat
  8. nádherné fotky, úplne z nich cítiť atmosféru!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!