MENU

pondělí 15. června 2015

The Body Shop odličovací máslo

přeji pěkné odpoledne! víkend u přátel v Praze utekl jako voda a opravdu jsme si to užili. počasí nám dokonale vyšlo a dokonce jsem díky trhům na Náplavce (které byly mimochodem úplně úžasné!) konečně chytla trochu bronzu :) 
o své lásce ke značce The Body Shop jsem tu už několikrát mluvila. dříve jsem si libovala hlavně ve všech těch voňavých máslíčkách na tělo, ale postupně jsem začala objevovat i jejich pleťovou péči. dnes to konkrétně bude o odličovacím másle, které mě donutilo konvertovat na másla/oleje, co se odličování týče. předtím to pro mě byla téměř noční můra!
plechová krabička uvnitř skrývá 90 ml másla, které je v tuhé formě. myslela jsem si, že takové množství přece nikdy nemohu spotřebovat a teď bych si potřebovala pořídit další balení. zpočátku mi doma hodně dlouhou dobu leželo neotevřené, protože jsem si s ním nevěděla rady. nějak jsem si nedokázala představit, že touto tuhou věcí bych se mohla odličovat. není ale třeba v tom hledat jakoukoliv vědu - libovolné množství másla vyjmete prsty, promnete v rukách, kde trochu povolí a stačí aplikovat na suchý i mokrý obličej. během masírování obličeje (včetně očí) se make-up rozpouští a stačí pak jen opláchnout vodou. použití je opravdu snadné, příjemné a rychlé. ráda se jím odličuji hned ve sprše, když se mi nechce odličovat klasicky s vatovými tamponky a poté jen dočistím tonikem. měla jsem obavy, že budu mít nepříjemný pocit mastnoty, ale nic takového se nekoná, ba naopak, kůže je krásně vláčná, svěží a díky heřmánku také zklidněná. pokud máte citlivé oči, také se nemusíte bát, protože nic neštípe ani nedráždí i při zasažení očí a parfemace je opravdu jemná a decentní.
cena se pohybuje okolo 320 Kč, což není málo, ale pokud chcete v odličování vyzkoušet zase něco jiného, je to trefa do černého. balení je poměrně malé a skladné, takže teď v létě je to i šikovný pomocník na cesty. při další návštěvě prodejny The Body Shop si tedy nezapomeňte prohlédnout heřmánkovou řadu, která mimo jiné obsahuje i klasický tekutý olej na odličování a ten je další na mém wishlistu!


+ balení; vůně; rychlost; jednoduchost; suché i mokré použití; nedráždí; vláčná a zklidněná pokožka
- cena



co vy a másla/oleje na odličování?





7 komentářů :

  1. Ani nevím, že to existuje :D. Na jak dlouho takové balení asi tak vydrží? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teď už víš! :) nepoužívám ho každý den a slouží mi už dva měsíce minimálně.

      Vymazat
  2. Maslo na odličovanie vidím tiež prvýkrát, o olejoch som počula, sama som skúšala zatiaľ len klasický Aviril na odlíčenie očí a fungoval výborne, ale nejako sa olejov stále trochu bojím, v zime možno skúsim, mám mastnú pleť, takže preto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také mám mastnou pleť a bát se nemusíš :)

      Vymazat
  3. To je mi novinka, také jsem měla noční můru z olejovitých odličováků a i různých sér a teď si v nich libuji. Tento ale vidím poprvé, hlavně se mi líbí, že to je takhle v tuhé podobě a jak říkáš prakticky malé :)

    OdpovědětVymazat
  4. zajimave, o masle jsem jeste neslysela :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zkoušela jsem odličovací krém od Lumene ale nebylo to ono, na obličej běžně používám odličovací oleje ale na oči jsem tomu ještě nepřišla na chuť

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!