pondělí 29. června 2015

oblíbenci červen/2015

pěkné pondělí! Český Krumlov byl nádherný a počasí nám nakonec také skvěle vyšlo, takže vás brzy čeká random se spoustou fotek. a protože se nám červen blíží ke konci, nesmí chybět článek s mými oblíbenci, takže čtěte dál a dejte mi vědět, co jste si v tomto měsíci oblíbili vy :)
TRUE DETECTIVE - seriál se v mých oblíbencích objevuje úplně poprvé, protože seriálů mám obecně rozkoukaných tolik, že jsem si zakázala začít s nějakým novým. no, prokrastinace během zkouškového měla úplně opačný efekt a dostalo se právě na True Detective (v češtině Temný případ), který je z produkce HBO, což obecně zaručuje skvělou kvalitu. nebudu tu odhalovat děj, protože jsem sama teprve za polovinou (série má 8 dílů) a nevím, co se vlastně bude dít dál, ale dovolím si říct, že tenhle temný seriál uspokojí i náročnějšího diváka. velký obdiv u mě má Matthew McConaughey za naprosto fantastický herecký výkon!

CATRICE LUMINIZING BRONZER - tahle úžasná věc je bohužel z limitované edice Metallure, kterou už asi neseženete, ale stejně vám ji musím ukázat. s bronzery si obecně moc nerozumím, protože jsou na mě většinou šíleně oranžové a nepřirozené, ale tenhle je úžasný! nejsou v něm žádné obří třpytky, které by na tváři vypadaly nepřirozeně, ale naopak má nádherný lesk, takže je skoro jako highlither a bronzer v jednom. odstín mi připomíná růžové zlato a dokážu si představit, že by mohl skvěle fungovat i jako stín na oči.

SLUNEČNÍ BRÝLE - červen sice tak slunečný nebyl, ale naprosto jsem se zamilovala do mých nových slunečních brýlí z Reserved, které mají cat-eye tvar a stříbrné detaily. do slunečních brýlí většinou moc neinvestuji, protože je stejně zničím a myslím, že jim to na kráse tedy neubírá. tak kde jsi, sluníčko?

DIY HRNEČEK - před 14 dny se tu objevil DIY článek s návodem, jak si vyrobit vlastní pomalovaný hrneček a můj výsledek se mi líbí natolik, že  každý den jsem z toho nepřeberného množství hrnků vybrala právě tenhle. je to nesmírně jednoduché, tak to taky vyzkoušejte :)

MAYBELLINE ŘASENKA - v poslední době jste nejspíš o řasence Lash Sensational četli už dost, takže to zkrátím; je perfektní! moje favoritka to asi nebude, ale utvrdilo mě to v tom, že Maybelline to s řasenkami prostě umí. atypický kartáček vám řasy zahustí i prodlouží a s trochou šikovnosti budete mít řasy jako panenka. vyzkoušeli jste ji také?





1 komentářů:

  1. Maybellinka a True Detective <33 Už začala druhá série, s Colinem Farellem, první díl je teda dost zamotanej, ale věřím, že to bude zase skvělý! Těším se na fotky z Krumlova :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!