MENU

pátek 19. června 2015

new in #61

krásný den! za pár chvil se chystám na zkoušku, která doufám dopadne lépe než dobře a pak mě bohužel čeká víkend plný učení a dohánění restů v podobě seminárních prací, třikrát hurá. pokud vás zajímá, co jsem si v poslední době pořídila, čtěte dál. není toho zrovna málo :)
první položku z mého posledního wishlistu jsem si pořídila hned o víkendu v Praze. využila jsem 20% slevu na celý sortiment v Sephoře a tak mě Clinique Pop Lip Colour vyšel ještě docela pěkně. zvolila jsem odstín Melon Pop a je to vážně nádherná, nositelná barvička, aspiruje na ten nejkrásnější letní odstín. druhý produkt na rty je Clarins Instant Light Lip Oil, který jsem sháněla už několik měsíců. všude byl beznadějně vyprodaný, takže když jsem ho viděla na stránkách parfumérie Fann, neváhala jsem ani chvilku. také jsem vychytala 20% slevu, tomu se říká skvělé úlovky! 
začátkem června pro prodejen Yves Rocher přišlo hned několik novinek, které mě nenechaly chladnou. svou vůní mě okouzlil sprchový gel s jablkem a badyánem, ten si prostě musíte jít očichat. zklidňující tonikum na pleť z řady Sensitive Vegétal jsem si koupila, protože jsem nutně nějaký potřebovala a z toho zatím příliš nadšená nejsem, tak uvidíme. "pastelkám" na rty jsem se rozhodla dát druhou šanci a vybrala jsem si šťavnatý odstín Rose Sorbet. jako poslední tu mám kokosový balzámek na rty, který už mám i v malinové variantě, a nemohu si ho vynachválit.
k návštěvě Prahy vždy patří návštěva mého oblíbeného voňavého obchodu The Body Shop. už dlouho mě lákala jejich vlasová péče, takže jsem si domů odnesla banánový šampon a kondicionér, už se moc těším na testování, voní totiž úžasně! protože tu máme léto, musela jsem doplnit zásoby mých oblíbených tělových sprejů od Avonu; první s vůní sedmikrásky a citronu, druhý s maracujou a pivoňkou. ideální věc do kabelky na osvěžení kdykoliv během dne.
od maminky, která v květnu cestovala po Kanadě, jsem dostala čisticí gel na mastnou pleť od Garnier z řady Clean+. ta u nás dostupná není a jsem tak velmi zvědavá, jaký bude! v červnu se k nám konečně dostaly také nové Maxfactor tvářenky Creme Puff, odstínů je u nás méně než v zahraničí, ale přesto za to tyhle krásky stojí. sáhla jsem po odstínu 15 - Seductive Pink, což je opravdu krásná růžová s nádechem fialové. hodně beauty blogerek je dokonce přirovnává k legendárním tvářenkám Ambient Lighting od Hourglass.
Douglas měl začátkem měsíce pro své zákazníky skvělou nabídku, takže za krásnou cenu 290 Kč jste si mohli koupit zkušební balení těch nejznámějších produktů od Estée Lauder a to Double Wear korektor a Advenced Night Repair sérum. pokud budete mít štěstí, možná tuhle dvojku ještě někde objevíte, stojí to za to.



jaké jsou vaše poslední úlovky?




4 komentáře :

  1. ty bananové šampony musí být naprosto boží zajímalo by mě co to udělá s těma vlasama pak udělej třeba recenzi:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. voní skvěle, tak jsem na ně opravdu zvědavá! recenze se tu v budoucnu určitě objeví :)

      Vymazat
  2. pastelku na pery od YR určite kúpim, nad tvárenkou od maxfactoru tiež uvažujem, ale už ich mám toľko, že neviem, neviem :)
    rada by som tiež vyskúšala niečo od the body shopu :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  3. ja práve finalizujem objednávku produtkov na vlasy, takže to bude môj najnovší prírastok..inak ma zanechával chladnou ten Clarins olejček na pery, ale v poslednej dobe som naklonená aj tomu, že by som ho doniesla domov ako úlovok..:)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!