MENU

pondělí 8. června 2015

moje sbírka laků

zdravím vás, tento týden mě čeká důležitá zkouška a zápočet, takže učení mi stále ještě nekončí. ale o víkendu se chystám do Prahy za přáteli, tak se moc těším. máte nějaký tip kam zajít na výborný oběd či večeři? :) pokud si libujete v lacích na nehty, tak vás dnes potěším, protože vám ukážu svou sbírku laků. jdeme na to!

i když si nehty tak často nelakuji, má sbírka laků čítá víc než tři desítky laků různých značek a cenových kategorií. člověk přeci musím mít na výběr, no ne? :D laků jsem dříve měla ještě víc, ale tolik jsem je nevyužívala a darovala jsem je známým, kamarádkám a tak dále. největší zastoupení ale mají laky značky ESSIE, kterou mám vůbec nejradši ať už kvůli nádherné paletě odstínů, kvalitě laků nebo skvělému štětečku. barevně převládají laky růžové a vínové, zemité odstíny, ale mám tu i mnoho výjimek, které potvrzují pravidlo. u všech laků, které jsem recenzovala na blogu, uvedu odkazy na články, kde o nich píši a můžete si je prohlédnout v akci.
RIMMEL - laky Rimmel jsou možná ty nejlepší z našich drogérií, alespoň v mých očích. výběr barev je obrovský, cena velmi příjemná a, podobně jako laky ESSIE, mají široký štěteček, s kterým se mi perfektně lakuje. odstíny zleva jsou - 260 Funtime Fuchsia, 405 Rose Libertine (článek), 800 Black Out, 703 White Hot Love a 300 Glaston-Berry.
GABRIELLA SALVETE - tuto značku sice moc nevyhledávám, co se kosmetiky týče, ale jejich pískové laky mě baví! ani jsem nemrkla a mám doma tři... odstíny zleva - 07 Princess (článek), 13 Lavender Love, 04 Mistero Grey a číslo 155 beze jména.
ESSIE - láska pro tyto laky trvá už několik let a pamatuji si, že můj vůbec první odstín byl Tart Deco (článek), který ani nevím, kde nakonec skončil a můj nejoblíbenější lak je už dlouho dobu nude barvička této značky. nejsou nejlevnější, ale rozhodně stojí za to. odstíny zleva jsou - 90 Dive Bar, 205 Brooch The Subject (článek), 92 Aruba Blue (článek) a 741 Kisses & Bises.
odstíny zleva - 636 Blushing Bride, 83 Mink Muffs (článek), 744 Topless & Barefoot a 691 Flirty Fuchsia (článek).
RŮZNÉ ZNAČKY - sem jsem zahrnula všechny zbylé laky různých levnějším i dražších značek. nejnovějším přírůstkem je nádherná baby blue barvička od Nails inc. a ta teda stojí za to! brzy se objeví samostatný článek, tak se těšte. odstíny zleva - Sally Hansen 670 Lavish (článek), EBD 04 Sage, Essence 01 Hazelnut Cream Pie, Sephora L41 Cherry Popsicle, O.P.I Bastille My Heart (článek), GOSH 620 Tropicana, Nails inc. Regent's Place.
TŘPYTKY - různé efektové top coaty mě už bavit přestaly, ale třpytky dokáží skvěle oživit i nehty v nudných odstínech. laky zleva - Models Own NP142 Dancing Queen, Catrice Gold Leaf Top Coat (článek), Nubar 2010 (článek) a Essence 11 Disco Disco (článek).
TOP COAT - po nalakování je potřeba barvu na nehtu pořádně zafixovat nadlakem a k tomu používám base sealer od essence, po kterém mají vaše nehty vypadat téměř jako gelové. jako podlak mi nejvíc vyhovuje Help Me Grow od ESSIE, který má také stimulovat růst a posilnit nehet. je nejlepší! pokud máte chuť na matný finish u jakéhokoliv laku, stačí ho přetřít úžasnou věcičkou od Nubar.



jaká je vaše nejoblíbenější značka laků?
kolik laků je ve vaší sbírce?



3 komentáře :

  1. Hmm velmi pěkná sbírka. :) Já žádný lak od Essie nemám, ale vypadají dobře, už dlouho přemýšlím, že si nějaký pořídím. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zbožňuju laky od Essie, mam jich už několik a neustále kupuju další :D Stejně tak miluju i Rimmel 60 seconds a v poslední době si užívám i laky od Topshopu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já to odhaduju tak na 30 a nejvíce a značky jsou hodně různorodé, od Essie mám dva které jsem si pořídila nedávno a rozhodně patří k těm oblíbeným

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!