čtvrtek 4. června 2015

Maybelline Color Drama rtěnka v tužce

ahoj, celý týden máme nádherně. včera jsem byla na zkoušce z psychologie, která nakonec dopadla nad očekávání dobře a v úterý jsem dokonce poprvé vyběhla. na maraton to sice nebylo, ale rozhodně budu pokračovat a trénovat, protože mě to docela chytlo :) v dnešní recenzi potěším ty z vás, které milují tmavé rty!
rtěnky v tužce Color Drama od Maybelline k nám přišly začátkem roku a já jsem na ně byla velmi zvědavá. v našich drogériích je k dostání celkem 10 odstínů. mně nakonec okouzlil odstín 310 - Berry Much, což je tmavá vínová s kapkou fialové (skoro jako když smícháte maliny s borůvkami). rtěnka svým pěkným provedením opravdu připomíná pastelku a osobně se mi s ní trochu hůře pracuje při nanášení. samotná aplikace je taková "sušší", tužka po rtech maličko dře, proto barvu na rtech ještě upravuji prsty a můžu tak vytvořit jen lehký nádech ale i dokonale sytý odstín. finish je sametový až matný a výsledný efekt se mi opravdu moc líbí! barva se nerozpíjí (popis říká, že v sobě má spojovat konturovací tužku a rtěnku - zajímavé!), ale domnívám se, že to nebude nic pro suché nebo popraskané rty, protože malinko vysušuje. výdrž mě velmi mile překvapila, protože se mnou tahle kráska vydržela výlet na kole a celkově se vytrácí rovnoměrně, takže vypadá dobře až do úplně poslední chvíle. jen při kontaktu s vodou mizí trochu rychleji než běžně.


+ balení; odstíny; finish; výdrž; rovnoměrné vytrácení; nerozpíjí se
- aplikace; vysušování


tuhle pastelku jsem si hned zamilovala a určitě se půjdu do drogérie podívat i na další odstíny. to samé doporučuji i vám - barviček mají spoustu, takže si vybere každý :) pokud jste je také vyzkoušeli, dejte mi v komentářích vědět, jak jste s nimi spokojené.





4 komentářů:

  1. Káji, gratuluji ke zkoušce! Já dnes zdolala mou poslední tento semestr :) Jinak pastelka vypadá moc dobře a ještě, jak to máš vyfocené na těch okvětních lístcích pivoňky (jestli je to ona) - pecka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, Ani! :) ještě mě plno dalších zkoušek čeká :/ to víš, pivoňky odkvetly, tak jsem je využila ještě trochu jinak :D

      Vymazat
  2. Asi jsem se zamilova,a to je opravdu úžasná barvička!:)
    Lovies 47
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  3. Má parádní barvu, hned bych ji brala :) Moc ti sluší, Karolíno :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!