sobota 13. června 2015

letní přání

přeji vám krásnou sobotu! dnešní den jsem měla opravdu nabitý program, protože víkend s přítelem trávíme u přátel v Praze a stihli jsme toho tolik :) neopomněli jsme ani nakupování, takže v nejbližší době se tu určitě objeví takový menší (větší) kosmetický haul. dnešní článek bude takový letní wishlist, protože to už nám klepe na dveře :)
PLAVKY - velmi se mi začíná líbit vracející se trend celkových (jednodílných) plavek. bikin mám doma hned několik, tak proč to trochu neobměnit? samozřejmě v barvami to nějak  přehánět nechci a sáhla bych spíš po černé nebo nějakém jednoduchém vzoru. co vy a jednodílné plavky?

JEANOVÁ BUNDIČKA - léto pro mě znamená bílé topy, květované šaty nebo vzdušné sukně a k tomu všemu se dokonale hodí jeanová bundička, která vám přijde vhod nejen během letních večerů, kdy se trochu ochladí. překvapivě doma žádnou nemám, takže to musím co nejdříve napravit. 

PODKOVA PRO ŠTĚSTÍ - před nějakým časem jsem ztratila řetízek s iniciálou "K", který byl mým talismanem a nosila jsem ho každičký den. mám k těmto věcem trochu sentimentální vztah a mám prostě pocit, že od té doby jako bych to snad ani nebyla já, proto bych si pro štěstí chtěla pořídit malinkou koňskou podkovu. 

BALERÍNKY - nevím, jak jste na tom vy, ale mě běžně jeden pár balerín vydrží pouze jednu sezónu. vytáhnu je v dubnu a září je zuji a mohu rovnou vyhodit, protože jsou v šíleném stavu. takže si musím sehnat nějakou náhradu za ty loňské páry a zaujalo mě hned několik modelů na stránce botovo.cz, kde mají i velmi příjemné ceny.

CLINIQUE COLOR POP RTĚNKA - ani mě tyhle nové rtěnky od Clinique nenechaly v klidu a minimálně jednu si z Prahy určitě odvezu. zatím je mým favoritem odstín Melon Pop, protože když už chci trochu investovat do rtěnky, koupím si odstín, který budu moci nosit klidně každý den.


a co je na vašem letní wishlistu? 


4 komentářů:

  1. Na jednodílné plavky se ted tak často dívám a přemýšlela jsem že by mi vubec nevadilo mít jednodílné:) moc se mi to ted začalo líbít!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí ty plavky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Džínovou bundičku bych taky ráda :-)

    MY HUMBLE JOURNAL

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!