sobota 6. června 2015

empties 05/15

pěkný večer! dnes bylo jednoduše nádherně. ráno jsem byla na jahodách a domů jsem přinesla neuvěřitelných 13 kg jahod. to asi pár dní nebudeme jíst nic jiného :D na pořadu dnes jsou tentokrát vypotřebované produkty za květen, tak čtěte dál a užijte si krásný zbytek víkendu.
Dove šampon + kondicionér + maska - nikdy bych nevěřila, že vlasová řada z drogérie mi takto vyrazí dech! řadu Oxygen Moisture tak musím opravdu vychválit až do nebes a nemám co bych jí vytknout. vlasy se mi začaly mnohem méně mastit, byly plné objemu, nádherně voněly a navíc nestojí ani žádné šílené peníze. co víc si můžu přát?! více si můžete přečíst v mé recenzi, kterou najdete tady a určitě tuhle řadu také vyzkoušejte. 
> KOUPILA BYCH SI JE ZNOVU? rozhodně ANO a také k tomu brzy dojde

NUXE čistící gel + pleťová voda - tohle je opět dvojka, s kterou se nerada loučím. čistící gel a pleťová voda pro mastnou pleť od francouzské značky NUXE, o které je v poslední době hodně slyšet. zpočátku jsem si myslela, že mezi mé oblíbené produkty nezařadí, ale opak je pravdou. opět jsem před nedávnem psala článek, tam se dozvíte, proč jsem si tyhle produkty zamilovala. obzvlášť pak čistící gel, ten mi bude hodně chybět, protože ten pocit skvěle vyčištěné pleti je k nezaplacení.
> KOUPILA BYCH SI JE ZNOVU? ANO, určitě ANO!

Balea deodorant - vůně je to jediné, co mě přimělo ke koupi tohoto tělového spreje a také u toho zůstalo. rozhodla jsem se zbytečně nekupovat deodoranty, které mi nefungují a u Baley tomu tak bohužel je ve velké většině případů. jsou ucházející například v kombinaci s nějakým tuhým antiperspirantem bez parfemace, ale k čemu mi je takový produkt, když nedokáže fungovat sám o sobě? nemohu vám ho doporučit, ale ta vůně (vanilka + pomeranč) je moc příjemná, to se musí nechat.
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? NE



máte některý ze zmiňovaných produktů také vyzkoušený?



2 komentářů:

  1. Na tu řadu Oxygen Moisture se velmi brzy chystám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Také se chystám na tuto řadu od Dove. Mám nejraději šampony od Dove, vždy si dám od nich pauzu a pak jsem z jiných nešťastná.. Strašně ráda se k nim vracím a mám po nich nejhezčí vlasy:) S deodorandy od Baley jsem už raději dávno skončila, stojí úplně za nic možná jen ta vůně je někdy dobrá:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!