MENU

čtvrtek 25. června 2015

baby blue

pěkné odpoledne! až tento článek budete číst, budu s největší pravděpodobností prozkoumávat krásy Českého Krumlova po boku mého milého :) aby to na blogu nezelo prázdnotou, připravila jsem pro vás několik příspěvků. dnes vám ukážu ten nejkrásnější odstín modré pro vaše nehty.
kolem stojanů s laky Nails inc. jsem v Sephoře poslední dobou brouzdala hodně často. tento nádherný odstín modré s názvem Regents Place mi nedal spát, ale zároveň se mi nechtělo za lak dávat více než čtyři stovky. štěstí se na mě usmálo v tu pravou chvíli a díky skvělé akci 2+1 zdarma jsem lak měla v podstatě zadarmo!
lahvička je obrovská (14 ml), takže si tohoto krasavce budu moci pořádně užít. laky z řady Gel Effect jsou speciální v tom, že bez použití jakýchkoliv lamp na zapékání či speciálních laků vytvoří nehty, které vypadají jako gelové. vysoký lesk se jim nedá upřít, toho si ostatně můžete všimnout i na fotce. lak má širší štěteček, s kterým se mi osobně výborně pracuje. má krémovou konzistenci, která krásně kryje už v jedné vrstvě. pro zintenzivnění barvy pak bohatě postačí dvě vrstvy. zasychá opravdu rychle, což mě velmi mile překvapilo, jelikož s pomalým schnutím mívám dost často problém a na nehtech mám pak obtisknuté snad všechno a vzhledně to zrovna nevypadá. s výdrží to zatím vypadá také velmi nadějně, což je také malý zázrak - laky mi na nehtech vůbec nedrží. navíc na něj sbírám komplimenty kudy chodím :)

celkově bych kvalitu ohodnotila jako vynikající a možná bych si dovolila tvrdit, že laky Nails inc. jsou lepší než mé zbožňované Essie. jednoduše jsem se zamilovala a už přemýšlím nad nějakým dalším odstínem.


co říkáte na barvu? líbí se vám?
a znáte laky Nails inc.?


7 komentářů :

  1. ted jsi me navnadila na modrou :))

    OdpovědětVymazat
  2. Baby blue je letos more brave (kromě černé) :D. Zrovna dneska jsem si koupila skvělou baby blue kabelku. Mně tato značka láká už dlouho, jen mi přijde dost drahá. Ale s tou 2+1 akcí to byl super nákup :)!

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá skvěle! Já kolem Sephory chodím obloukem, je to tam na mě celkově moc drahé, ale sakra, asi se tam brzy budu muset konečně zajít podívat, na takové krasavce :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tá farba je nádherná ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná barva...mám od Nails inc. Bamboo White z kolekce od VB :-) a myslím že až bude zbytečných pár stovek půjdu pro další, třeba zrovna pro tohohle modráska

    OdpovědětVymazat
  6. Ten je taky nádherný! Ta modrá mě teď prostě ničí! :D

    OdpovědětVymazat
  7. tuto značku neznám, ale je to nádherná modrá barvička :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!