neděle 24. května 2015

week in photos #70

za poslední měsíc se událo mnoho věcí... ať už to byly ty pozitivní i negativní, takový je prostě život. a co jsem vlastně dělala?
 snídala svůj první banánový chlebíček ve společnosti mé oblíbené Vivianny
 využívala akcí v Sephoře
 oslavila jedenadvacáté narozeniny (sakra, co? 21?!?) 
 pekla banánový chlebíček a zas a znovu se zamilovala do šeříku
 dělala si radost <3
 zkoušela sushi z Lidlu a překvapivě není nejhorší :)
 odpočívala na sluníčku
 obdivovala rozkvetlé pivoňky
 vyjela na kole
 obdivovala venkov 
a navštívila skanzen v Přerově nad Labem




5 komentářů:

  1. Banánový chleba mám hrozně ráda, ale často jsem lenivá ho péct haha. A sushi z Lidlu mám taky ráda, občas si ho kupuju na večeři :-).

    MY HUMBLE JOURNAL

    OdpovědětVymazat
  2. a u nás som ešte Sushi v Lildi nevidela:!:o:)

    OdpovědětVymazat
  3. Haha, to jsme se zase na něčem shodly, taky jsem poprvé pekla banánový chlebíček a bože, chci ho jíst pořád <3 A do šeříku jsem se taky zamilovala, taky kdo by ne, škoda, že už je zas pryč.. Cha a taky si pořád neuvědomuju, že už mi je 21, děs!

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné fotky :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY!:) Budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny možné akce jsem teda v Sephoře také využila a to v pořádném, až má peněženka brečela :D... A ten banánový chlebíček jsem také vždy chtěla zkusit, ale nevím, pořád mě na tom něco odrazuje.. :D :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!