úterý 12. května 2015

snapshots /12.05.15/

zdravím! včera jsme s přítelem vyrazili na kola a vyšlo nám nádherné počasí, bylo opravdu krásně. ujeli jsme okolo dvaceti kilometrů a dneska mám co dělat, abych se hýbala :D :) dnes můžete nakouknout na můj instagram, kam přidávám fotky z každodenního života, které se neobjeví tady ve "week in photos". pokud mě ještě nesledujete, můžete tady > karolina_bery
kafíčko a holčičí pokec <3 / sushi, to já můžu! / Interbeauty / #víkendsKačenkou 
tomu říkám přivítání domů :) / maličkosti, které mi dokáží zlepšit den / už tu máme léto?! / výletujeme
těžké rozhodování, ale nakonec to vyhrály ty černé / M&S svačinka / kuchtíme! / takový ten oběd "co dům dal" :D



4 komentářů:

  1. Super fotky! Udělal jsi mi chuť na sushi! :-). A ty tenisky mám já ty růžovo fialové, ale ty černé vypadají taky super :-)

    MY HUMBLE JOURNAL

    OdpovědětVymazat
  2. nádherné privítanie..:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!