MENU

středa 27. května 2015

smudged and coral

zdravím! včera zkouška za jedna, dnes (snad) úspěšný zápočet a zbytek týdne už naštěstí volno. tento semestr to jde téměř jako po másle :) jak se daří vám? teď už tu pro vás mám můj dnešní face of the day.
když dojde na volbu mezi výraznýma očima nebo rty, oči to vždy jednoznačně vyhrají. chtěla jsem se dnes zaměřit hlavně na nové duo stínů od Dermacolu (šíleně práší a žádná sláva to bohužel není), ale výsledek byl tak nudný, že jsem se nakonec rozhodla přidat ještě trochu na dramatičnosti s paletkou Naked Basics od Urban Decay. nakonec jsem přidala i linku, kterou jsem vytvořila klasickou černou tužkou Master Drama od Maybelline a následně jsem ji ještě prsty rozmazala, abych ji ozvláštnila od klasických linek, které si běžně dělám fixem. tvářím jsem dodala trochu barvy s pomocí skvělého bronzeru od Catrice a na rty nanesla mou oblíbenou korálovou jarní barvičku - MAC Vegas Volt. obličej jsem ani nemusela pudrovat, protože make-up Infallible 24h-Matte od L´Oreal vytváří nádherný pudrový finish a krytí je také velmi slušné! 
TVÁŘ
- L´Oreal Infallible 24h-Matte make-up
- Astor Perfect Stay 24h korektor (recenze)
- MAC Pro Longwear korektor
- Catrice Luminizing bronzer (limitovaná edice Metallure)

OČI
- Milani Eyeshadow primer
- Dermacol Duo očních stínů (č. 01)
- Urban Decay Naked Basics paletka (recenze)
- Maybelline Master Drama tužka na oči (odstín Ultra Black)
- Rimmel Wonderfull řasenka

OBOČÍ
- Etude House Drawing Eye Brow tužka na obočí (odstín 06)

RTY
- MAC Vegas Volt rtěnka


jak se vám tento look líbí?


2 komentáře :

  1. mne velmi, podobne licenie teraz nosim skoro denne cize za mna palec hore :)

    Pozyvam na GA o kozmeticky balicek, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/05/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujal ma tvoj make-up, ak nájdem svetlý odtieň, tak si ho pre skúšku kúpim, niečo krycie dlhotrvajúce a ešte k tomu zmatňujúce potrebujem ako soľ.
    Bianka,

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!