MENU

neděle 10. května 2015

oblíbené filmy 8.

pěkný večer, díky prodlouženému víkendu mám pocit, že už je pondělí a jsem z toho úplně pomatená. venku dnes bylo nádherně, ale nakonec jsem se pustila do jarního úklidu a teď jsem ještě upekla skořicový chlebíček podle tohoto receptu. je zatraceně dobrej! :) dnešní článek se nebude týkat kosmetiky ale mých oblíbených filmů, tak doufám, že tím udělám radost alespoň někomu. já budu ráda, když mi v komentářích dáte tipy na další, které stojí za zhlédnutí. 


viděli jste některý z těchto filmů?


7 komentářů :

  1. Niektoré filmy vyzerajú sympaticky, vďaka za tipy! :) ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Poznamenala jsem si je do mého filmového "wishlistu" a až bude venku ošklivě a bude čas, tak se podívám, všechny vypadají lákavě!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Na Interstellar jsem byla v kině a bylo to naprosto úžasný. Byla jsem z toho vykolejená ještě asi týden :)

    OdpovědětVymazat
  4. Teorie všeho, Interstellar a Stařík - všechny bych taky doporučila, i když Stařík mě zas tak nezaujal, čekala jsem od toho víc. Plánuju přečíst knížku, prý je lepší :) Jinak díky za další tipy, Slova a Ona mě zaujaly!

    OdpovědětVymazat
  5. Viděla jsem Teorii všeho a jsem z toho hotová. Pustila jsem si to tak 10x a stále pouštím dokola, strašně mě celá práce toho filmu fascinuje :) Rozhodně můj nový nejoblíbenější film :)
    www.rinakrois.com

    OdpovědětVymazat
  6. Vedľajšie účinky sme kukali cestou z Prahy, riadne napínavé...:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!