sobota 30. května 2015

oblíbenci květen/2015

zdravím vás při poslední květnové sobotě! ani se mi nechce věřit, že v pondělí už bude červen a to znamená jediné - zkouškové, třikrát hurá :D na konci měsíce samozřejmě nemohou chybět oblíbenci, takže si dnes můžete přečíst co jsem si během května zamilovala.
SIGNAL PASTA NA ZUBY - možná je trochu zvláštní uvádět mezi oblíbence pastu na zuby, ale pokud sháníte nějakou pastu z našich drogérií, která vám napomůže k bělejšímu úsměvu, tohle je ta nejlepší volba. původně je určená pro mužský chrup, ale její modrá barva umocní bílé tóny a na pohlaví asi moc nezáleží. zkuste ji!

MAYBELLINE RTĚNKA - na nude odstíny sice moc nejsem, ale tahle rtěnka je už dlouhé roky má velká oblíbenkyně a během května jsem ji ve své sbírce zase znovu objevila. jedná se o odstín Pink Brown a nejsem si úplně jistá, zda se v drogériích dá stále sehnat. pokud bych nějakou rtěnku měla označit jako takovou, která vypadá jako "moje rty, ale lepší", bude to právě tahle. perfektní odstín na každodenní nošení a kupodivu na rtech i něco vydrží.

BIODERMA MICELÁRNÍ VODA - trvalo mi to roky, než jsem se rozhodla vyzkoušet tuhle legendární legendu. nečekala jsem nějaký zázrak, protože jsem si velmi oblíbila micelární vodu Garnier (recenze tady). musím ale uznat, že tohle je královna mezi micelárkami a to bez jakýchkoliv debat. odličování s ní jde jako po másle, v očích neštípe ani nedráždí, zanechává pleť svěží a hlavně vůbec neubývá. mám balení s geniální pumpičkou, takže nic neteče okolo a je to velmi pohodlné i na cestování. už nechci jinou! :)

PANDORA NÁRAMEK - tohle háďátko jsem nadělila sama sobě k jedenadvacátým narozeninám (musí být!). poslední dobou inklinuji spíše ke stříbrným šperkům a ráda bych se místo kvantitu zaměřila spíše na kvalitu svých doplňků. zatím jsem bez přívěsků, což se snad brzy změní, nicméně na ruce i tak vypadá velmi pěkně a elegantně. 

SEPHORA - během května v parfumérii Sephora probíhalo tolik skvělých akcí, že se jim prostě a jednoduše nedalo odolat. ostatně se o tom můžete přesvědčit v posledním new in! osobně mě velmi mile překvapily produkty z řady Made In Sephora, což je jejich vlastní značka. rozhodně se chystám ji dál prozkoumat.


co během května bavilo vás?



6 komentářů:

  1. Bioderma je opravdu TOP a kdo nevyzkouší, nepochopí :). Jinak mě moc zaujala pasta, zrovna jsem si říkala, že bych chtěla vyzkoušet nějakou bělící variantu, tak se po této poohlédnu :).

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já teda nadšení kvůli Biodermě moc nechápu. přesně tuto jsem totiž měla, za měsíc byla fuč, ani jsem nevěděla jak, a vůbec mi neodličovala tolik jako Garnierka... Za ty prachy už bych si já fakt nekoupila :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tomu se mi snad ani nechce věřit, ale samozřejmě je to subjektivní věc, jak komu vyhovuje :)

      Vymazat
  3. mňa bioderma nejak extra nenadchla a to som mala aj tú zo zelenej rady, som zvedavá na prívesky, ktoré ti pribudnú na náramok:)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tu z řady Sébium jsem také používala a byla taková průměrná, tahle je v mých očích rozhodně lepší.

      Vymazat
  4. Já už tu pandoru taky musím mít :-( a jinak teda sephoře jsem taky v květnu podlehla při všech akcích až až... :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!