sobota 16. května 2015

Nuxe pleťová péče

ahoj! počasí nám včera přálo a s přáteli jsme si užili skvělý večer. vydrželo to i dnes a možná jsem i chytla nějaký ten bronz během sekání zahrady :) nesměl chybět ani hokej a řeknu vám, že koukat na semifinále se třema chlapama je docela zážitek :D přeji vám pěkný zbytek víkendu a mám tu pro vás větší recenzi.
je to docela paradox, že v péči o pleť nerada experimentuji a spoléhám spíše na prověřené produkty, ale stále mě láká objevovat nové značky v domnění, že bych mohla najít ještě něco lepšího! a právě proto jsem se rozhodla pro atraktivní francouzskou značku NUXE, která by měla být opravdu kvalitní a zdravotně nezávadná. produkty testuji už téměř půl roku, tak je čas říct, jak si vedly!
na čistící gel mám z celé pleťové péče vůbec největší nároky - potřebuji, aby pleť dokonale vyčistil, eliminoval produkci mazu a nedráždil. pocit čisté pleti je pro mě obzvláště důležitý. NUXE Aroma Perfection čistící gel je určený přímo na smíšenou a mastnou pleť a za 200 ml zaplatíte okolo 250,- Kč. konzistencí je hutnější a já ho používám ještě s touto gumovou houbičkou (která je skvělá!), která ten proces čištění ještě zintenzivní. příliš nepění, má jemnou květinovou vůni a překvapivě ani nevysušuje, takže pleť po omytí není nepříjemně napnutá jako u jiných gelů. je krásně jemná a ten úžasný pocit vyčištěné pleti se nedá zapřít. tohle je trefa do černého a určitě si ho chci pořídit znovu! má praktickou pumpičku, kterou se dobře dávkuje, nicméně malinké mínus vidím v neprůhledném obalu, kdy nevidím, kolik produktu ještě uvnitř zbývá.  
pleťová voda NUXE Aroma Perfetion má také 200 ml a cena je taktéž podobná jako u výše zmíněného čistícího gelu. jedná se o čirou bezbarvou tekutinu s vůní totožnou jako u gelu, jen o dost intenzivnější. je velmi příjemná, v okolí očí naprosto nedráždivá a vůbec nenechává pleť "lepkavou" nebo vysušenou jako jiné pleťové vody. používám ji na dočištění po micelární vodě a pokožka je krásně svěží i zmatněná. po dlouhodobém používání pozoruji i výrazné zmenšení pórů. opět mám trochu problém s balením, že nevidím, kolik vody zbývá, jinak bych jí s klidem dala jedničku s hvězdičkou!
tuto trojici uzavírá hydratační pleťová maska NUXE Creme Fraiche de Beauté určená pro všechny typy pleti, 50 ml za přibližně 350,- Kč. sáhla jsem po ní hlavně proto, že moje pleť (ačkoliv je mastná) má občas své šíleně suché období a pak si jednoduše nevím rady. má takovou jemnou krémovitou konzistenci, já si ji v tenké vrstvě namažu na obličej a překvapivě nechávám přes noc. na produktu je sice doporučená doba působení 10 minut, ale mě to tak každopádně moc vyhovuje. když se ráno vzbudím, tak je vsáknutá (nebo zaschlá na polštáři :D) a pleť je krásně naducaná a spokojená. 


do třetice tedy také pozitivní reakce a mně nezbývá než konstatovat, že s Nuxe jsem měla zatím jedině skvělou zkušenost a jejich produkty mě skutečně přesvědčily o své kvalitě. s klidem je mohu zařadit mezi své "ověřené produkty" :)


vyzkoušeli jste už také něco od NUXE?



3 komentářů:

  1. od Nuxe som ešte nič neskúšala, ale dúfam, že v blízkej dobe sa to zmení :)
    letná giveaway
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  2. asi budu muset taky vyzkoučet :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY!:)
    budu moc ráda, pokud se zapojíš :)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
  3. ja som mala zatial len ich legendárny balzám na pery,...to balenie vydrží snáď veky:))), ale priznám sa, pozerala som po viacerých produktoch, no neviem sa orzhodnúť ktorý, takže si mi uľahčila trošku prácu, keď sa budem rozhodovať:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!