pátek 22. května 2015

new in #60

pěkný večer! odpoledne jsem byla poprvé na hodině pilates a přiznám se vám, že je to docela fuška. na druhou stranu to je ale perfektní na odreagování. pokud vás zajímá, co jsem si v poslední době koupila, čtěte dál.
Sephoru jsem v posledním měsíci navštěvovala až moc často! dochází mi čistící gel od NUXE, o kterém jsem psala tady, a rozhodla jsem se vyzkoušet výrobky pleťové péče právě od značky Sephora. čistící gel obsahuje extrakt ze zeleného čaje a popravdě od něj příliš nečekám. tak mě třeba překvapí. zato maska mi vyrazila dech hned po prvním použití. obsahuje zinek a měď, které si dokáží skvěle poradit s kdejakými nedokonalostmi pleti. tu prostě musíte mít!
a Sephora podruhé! okolo tohoto baby blue laku od Nails inc. jsem chodila hodně dlouho. nedal mi spát - je přenádherný. 400 Kč se mi za něj úplně dávat nechtělo, tak jsem si počkala na akci 2+1, který teď během května probíhala, aby mi to nebylo tak líto :D je to odstín Regent's Place a brzy si o něm přečtete a uvidíte ho přímo na nehtech. dalším úlovkem je Sephora Color Lip Last v odstínu 18, což je krásná matná červená. za 99 Kč?! no neberte to :)
určitě jste si už všimli, že do Rossmannu se dostala v poslední době dost oblíbená značka Makeup Revolution společně s I Heart Makeup. nakonec jsem neodolala srdíčkové tvářence, ale už teď můžu říct, že není oč stát, bohužel. skvělá volba byl každopádně nový make-up Infallible 24h-Matte od L'Oreal. konečně pořádně světlý odstín a šlape na paty i mému oblíbenému make-upu od Revlonu (recenze tady) a to už je co říct. také jsem si znovu pořídila bělící pastu Crest, protože od této značky používám i bělící pásky na zuby a nic jiného mi nikdy nefungovalo.



co jste si v poslední době pořídili vy?



3 komentářů:

  1. Maska mě hodně zaujala, poohlédnu se po ní :).

    OdpovědětVymazat
  2. na ten lak na nechty som zvedavá:)

    OdpovědětVymazat
  3. naposledy asi šampóny a kondicionéry....už mám riadnu zásobu:))), ale musím sa pochváliť, že s ami darí v poslednej dobe s nákupmi krotiť, jucch...skôr ma mrzí, že by som rada obnovila šatník, ale kde nič, tu nič...:/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!