pátek 8. května 2015

Freeman jílová maska

ahoj! dnes bylo nádherně, celé dopoledne i odpoledne jsem strávila na sluníčku a opravdu už získává na síle. teď se mi nechce pořádně nic dělat a tak se vrhneme na dnešní článek.
Freeman patří k jedné z mých nejoblíbenějších značek v péči o pleť. ostatně jste si už mohli přečíst recenzi například na meruňkový scrub nebo okurkovou slupovací masku. masky jsou podle mého to, v čem tato značka opravdu vyniká. mají jich neskutečné množství a jednou bych je chtěla vyzkoušet všechny :) dnes bych ráda zaměřila na jílovou masku s avokádem a ovsem.
tato maska je primárně určena pro mastnou pleť, protože zbavuje přebytečného mazu, čistí póry do hloubky a také je zmenšuje. kromě avokáda a ovsa obsahuje také vitamín E, který je výborným přírodním antioxidantem. maska má opravdu hutnou jílovitou konzistenci, která během 10 až 15 minut na pleti zaschne a vytáhne z pokožky všechen maz i nečistoty. masku nanáším po celém obličeji, takže na tváře, bradu, nos i čelo. doporučila bych dát si velký pozor na oční okolí, protože ačkoliv mě většina masek nikdy nedráždí, u této si musím dát velký pozor, protože mi z ní slzí a pálí oči. jednou jsem musela masku dokonce po pár minutách smýt, protože se to nedalo vydržet. po několika minutách pomalu zatvrdne a vytvoří vám na obličeji tvrdou vrstvičku, která hodně stahuje obličej. to je pro mě znamení, že je čas masku smýt, což dělám teplou vodou a houbičkou na obličej. po umytí je pleť opravdu zbavená mazu až dokonce vysušená, takže bych to rozhodně nedoporučovala někomu se suchou pletí. s rozšířenými póry žádné větší potíže nemám, takže nemohu posoudit, jak dobrá je v tomto směru, ale krásně pokožku vyčistí, zmatní a vypne.
pokud vás trápí mastná pleť, je tohle pro vás to pravé! "sušenky" by se jí však měli vyhnout. tuto masku seženete ve většině drogérií a samozřejmě i na internetu, cena se pohybuje okolo 150 Kč. často je ale potkáte v různých slevách a dokonce se prodávají i menší balení na jedno použití za pár korun, 


PRO > zbavuje mazu; čistí, stahuje póry; vypne pokožku; zmatní; dobrá dostupnost
PROTI > dráždí oči; stahuje pleť; může příliš vysušovat



vyzkoušeli jste některé pleťové masky značky Freeman?



8 komentářů:

  1. Mám modrou šmoulí a popsala bych ji stejně :). Taky zmatní, zbaví pokožku mazu, stáhne i póry :). Po jejím zatvrdnutí už pne, pak rychle smýt a namazat se" :D Ale jsem s ní spokojená :). Stejně tak s meruňkovým peelingem :). Jediné, co mi nevyhovovalo, byla okurková maska :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. koukám, že používáme téměř stejné produkty, Lucí! :))

      Vymazat
    2. Teď mám v zásobě peeling, sérum a tonikum Antakne od Bione cosmetics :). Nějak se mi pobláznila pleť, tak si ji musím zkrotit :D. Jinak samozřejmě víme, co naší podobné pleti svědčí :).

      Vymazat
  2. Super recenze, já mám doma od Freeman masku Golden Grain a upřímně mě moc nenadchla, ale rozhodně na tyhle masky nezanevřu a chci ještě
    nějakou vyzkoušet, tak možná zkusím tuhle, díky :-)
    A to sluníčko dneska pálilo hezky teda, myslím, že jsem se trochu i připekla :-))

    MY HUMBLE JOURNAL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Golden Grain mám také, ale opravdu tedy nic moc :/

      Vymazat
  3. Ja som na Freeman masky nič dobré nepočula :D ale keďže mám pleť podobnú ako ty, tak si myslím že by mi táto vyhovovať mohla :)

    OdpovědětVymazat
  4. ja som jeden čas veľmi túžila vyskúšať nejakú masku od Freemana, žiaľ neboli dostupné,....potom sa objavili, ale ja som si vyhliadla tú s morskými minerálmi....a tá nebola..a keď teraz je...tak už ide akosi mimo mňa:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!