MENU

pondělí 4. května 2015

empties 04/2015

přeji krásný večer! jaké jste měli pondělí? já až překvapivě pohodové a teď už jdu sledovat hokej, tak doufám, že také fandíte :)
Balea sprchový gel - na to, že tyhle sprcháče stojí do třiceti korun, jsou poměrně slušné. nemám pocit, že by mou pokožku nějak vysušovaly a vždycky tak nádherně voní. tohle je konkrétně limitka Black Secret s vůní vanilky a pomeranče. přítel si ho také chválí, takže to nebude jen tak :)
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? ANO, proč ne...

L'Oreal pleťové sérum - kupovala jsem ho koncem minulého roku a hned v lednu se objevil v oblíbencích. tohle sérum mě opravdu nadchlo a velmi mě překvapilo, že seděl i mé mastné pleti. dodal pleti přesně potřebné množství hydratace a posloužil mi skvěle i jako báze pod make-up. momentálně sice mám na zkoušení několik dalších krémů, ale rozhodně se k němu chci vrátit!
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? určitě ANO

Balea holící pěna - klasika objevující se v empties už s pravidelností. tuhle s vůní sladké vanilky jsem objevila v Rakousko a u nás jsem ji zatím neviděla. jejich pěny podle mě nemají chybu. jedinou chybičku vidím v tom, že dost vysušuje a tak po holení nesmím vynechat pravidelnou dávku mazadel.
> KOUPILA BYCH SI JI ZNOVU? ANO, rozhodně si ji koupím

L'Oreal micelární voda - ačkoliv jsem byla s její růžovou sestřičkou poměrně spokojená, tahle mě za srdce popravdě nechytla. zaprvé mi těžce leze na nervy to balení, protože mi voda vytéká všude okolo jen ne na vatový tampon. zadruhé mě v očích pálila a to jí bohužel odpustit nemůžu. zatřetí to ani s tím odličováním nebylo zas tak žhavé, protože právě třeba s očním líčením si moc neporadila, tudíž jsem musela ještě dočišťovat jiným přípravkem. 
> KOUPILA BYCH SI JO ZNOVU? NE a vám ji také nedoporučuji

Yves Rocher korektor/rozjasňovač - tahle tužtička mě velmi mile překvapila, protože je to trochu takový hybrid mezi korektorem a rozjasňovačem. Yves Rocher a dekorativní kosmetika mi bohužel k sobě nikdy nešlo a tak jsem při její koupi dost váhala. hodně rychle jsem si ji ale oblíbila a recenzi si můžete přečíst tady. znovu bych si ho spíše nekoupila, protože bych vyzkoušet opět něco nového, ale tím určitě neříkám, že by byl špatný.
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? spíše NE

Balea čistící ubrousky - moje nadšení ohledně vlhčených ubrousků je veliké, ale paradoxně je na obličej vůbec nepoužívám. jen málokteré jsou opravdu tak "mokré", aby si poradili s odlíčením či vyčištěním pleti a raději je využívám jinak, například na čištění štětců ale i domácnosti. stojí pár korun, jeden balíček ubrousků byl s vůní malin a druhý s grepem. asi to není věc, kterou nutně potřebuji, ale když jsou po ruce, vždy je využiji. 
> KOUPILA BYCH SI JE ZNOVU? MOŽNÁ



dejte mi vědět, zda jste některý z těchto produktů také vyzkoušeli!




3 komentáře :

  1. Tenhle sprcháč mám doma taky, ale ještě jsem ho nepoužívala, čekám až dopotřebuji, co mám, ale voní krásně :-). Balea sprcháče mám asi nejradši, za pár peněz a spokojenost :-). A holící gely taky! Jen ne ty voňavé, měla jsem jeden a byl hrozný, takže už jen ty klasické v růžovém balení :-).

    MY HUMBLE JOURNAL

    OdpovědětVymazat
  2. Všichni ty holící pěny Balea chválí, budu si na ni taky muset posvítit, až mi dojde ta, co mám doma. Balea sprcháče já taky dost můžu, spolu s Dermacolíma to jsou pro mě ty nej :)

    OdpovědětVymazat
  3. z tvojich produktov som nevyskúšala nič, no krásne si ich nafotila:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!