neděle 5. dubna 2015

routine with splash of colour

ahoj! jak si užíváte velikonoční víkend? u nás se bohužel tradice tohoto svátku už moc nedrží a tak zítra možná rozdám koledníkům pár sladkostí nebo mě přítel pořádně vypráská pomlázkou, ale tím to pro mě končí. jak slavíte Velikonoce vy? dnešní článek bude face of the day - moje každodenní make-upová rutina s trochou barvy.
občas mám chuť svůj každodenní make-up něčím oživit, ale většinou nemám čas, protože pospíchám do školy. k takovéto příležitosti je jako stvořená tužka na oči Exaggerate od Rimmel v nádherné modré barvě, s kterou se pracuje velmi snadno a rychle. navíc mi dokonale ladí ke svetru, takže není o čem přemýšlet :) na rtech můj oblíbený Pout Polish, o kterém jsem psala v březnových oblíbencích

POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁŘ
- Maybelline Baby Skin báze pod make-up
- Revlon Colorstay make-up (recenze)
- Astor Perfect Stay 24h korektor (recenze)
- Catrice Candy Shock tvářenka
- MAC Studio Fix pudr (recenze)

 OČI
- Dermacol Precise Black linky na oči ve fixe (recenze)
- Rimmel Exaggerate voděodolná tužka na oči (odstín 230 Deep Ocean)
- Rimmel Wonderfull řasenka

OBOČÍ
- Etude House Drawing Eye Brow tužka na obočí (odstín 06)


RTY
- Sleek Pout Polish balzám na rty (odstín Powder Polish)



čím své líčení ozvláštňujete vy?




5 komentářů:

  1. Skvělé. Ta modrá linka se mi líbí :-). Já modrou, co se líčení týče, nenosím vůbec, myslím si, že mi moc nesluší. Když chci přidat nějakou barvičku na oči, tak většinou je to taková vínovo-fialová z mé oblíbené Sleek paletky :-).
    A Velikonoce neslavím vůbec, to jde úplně mimo mě :-)).

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to moc hezky :). Já se většinou modrým, zeleným atd stínům vyhýbám, ikdyž občas v létě mám náladu na barvenou linku :). Já v 90% dávám přednost výrazným rtům.

    OdpovědětVymazat
  3. tá modra linka sa mi páči, ale mne by asi zmenšovala oko :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  4. v poslednej dobe som objavila kúzlu výraznejšie rúžu! neskutočné ako dokáže povydihnúť aj obyčajný outfit:)

    OdpovědětVymazat
  5. mas moc pekny oci! hnedy se mi vzdycky libi (ja mam samozrejme modry ... :-D)

    Soutez o prednabitou kartu do HM za 1 000 Kc ;)
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2015/04/velikonocni-soutez.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!