čtvrtek 30. dubna 2015

oblíbenci duben/2015

ahoj! ještě než se vydám do školy psát zápočet, mám tu pro vás článek s mými oblíbence za měsíc duben, protože se chýlí ke svému konci. tyhle články začínám mít ráda čím dál více, vždycky se za tím měsícem tak ohlédnu a připomenu si pěkné chvíle, které jsem prožila. a navíc jsem měla v dubnu narozeniny :))
HARPER'S BAZAAR - časopisy si v poslední době kupuji opravdu ojediněle a spíše mě k tomu donutí nějaký sympatický dárek. stejně tomu bylo i u květnového čísla časopisu Harper's Bazaar, ke kterému bylo nádherně voňavé mýdlo francouzské značky L'Occitane. koupí jsem rozhodně neprohloupila, protože toto číslo je speciální beauty vydání a po dlouhé době jsem se v časopise také něco přečetla a dozvěděla. palec nahoru, tohle se vážně povedlo!

NIKE TRAINING BOTY - ve svém narozeninovém wishlistu jsem zmiňovala, že sháním nové boty na cvičení, protože ty předešlé už toho mají za sebou poměrně dost. Nike miluju a tak jsem věděla, že si určitě pořídím pár od této značky. dlouho jsem hledala, ale žádné mě nezaujaly. nakonec mě slevy zavedly do Sportisima a o pár minut později jsem si už domu nesla tyhle krásky. jsem naprosto spokojená, protože jsou úžasný a navíc byly ve slevě. co víc si člověk může přát?!

THE BODY SHOP PLEŤOVÝ SPREJ - tento sprej jsem si velmi oblíbila, protože pleť dokonale osvěží a to dokážu ocenit hlavně po ránu, kdy se ne a ne probrat. obsahuje vitamín C, který pleť rozzáří a navíc má regenerační i hydratační účinky. 

ASTOR KOREKTOR - recenzi na tento fantastický korektor jste už mohli přečíst tady, ale v dubnu jsem prakticky po ničem jiném nesahala. když mám pleť v relativně lepším stavu a trápí mě jen nějaké lokální začervenání, stačí místo make-upu nanést pouze Astor Perfect Stay 24h na daná místa a je hotovo. velmi světlý odstín by měl konečně sedět i těm největším bledulkám :) 

YVES ROCHER BALZÁM NA RTY - moje závislost na malinách stále trvá a ujíždím na malinovém balzámku od Yves Rocher. velmi jemně rty zabarví, příjemně hydratuje a okolí mi ho pokaždé chválí. za těch 49 Kč, které za něj zaplatíte, bych snad měla vyzkoušet všechny jejich varianty (kokos, třešeň, vanilka atd.). zkuste ho také!


a co jste si během dubna oblíbili vy? :)



6 komentářů:

  1. Tie Nike ti chválim, až dobre slúžia! :-) Inak krásne vecičky!
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  2. Jéj, ten Bazar si asi kúpim aj ja! :) Už som sa naň pozerala, ale nakoniec som si kúpila ELLE :D
    Training topánky som si tento mesiac zaobstarala aj ja, a tiež určite budú medzi mojimi favoritmi :) nech ti tie tvoje dobre slúžia ♥
    Pleťový sprej vyzerá mega suprovo, skvelá vecička na leto..či? :)

    Pekný článok ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ty tenisky vypadají krásně, taky zrovna pokukuji po nových :-). Podobný článek o oblíbencích jsem taky dnes postovala :-)

    myhumblejournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ten sprej na obličej vypadá lákavě, taky po ránu potřebuju probrat

    OdpovědětVymazat
  5. tiež sme si kúpili Cosmo kvôli prílohe:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!