pátek 17. dubna 2015

new in #59

ahoj holky! zase tu je pátek a já jsem dnes místo odpočívání vygruntovala celý byt :D dnešní post bude plný nákupů. snažila jsem se krotit a kupovat opravdu jen ty nezbytné věci, ale pak jsem jela do Prahy a byl konec. no co, vždyť mám za chvilku narozeniny, tak si musím udělat radost :) sice jsem čekala, že z Interbeauty si přivezu více úlovků, ale vynahradila jsem si to jinde. jsem jediná, koho kosmetický veletrh Interbeauty moc nevzal?! :/
vždycky když mi dochází micelární voda, mám dilema, zda se vrátit k mé oblíbenkyni od Garnier nebo zkusit něco nového. nakonec jsem se rozhodla konečně rozhodla vyzkoušet legendární micelárku od Biodermy, která byla dokonce v akci. mám velká očekávání, takže jsem zvědavá! Lush je povinnou zastávkou, když jsem zrovna v Praze a tentokrát jsem ukořistila pleťovou masku Love Lettuce (jako bych jich měla málo...) a dostala jsem ještě dva vzorečky - masku Cupcake, která fantasticky voní a scrub na rty Bubblegum. miluju ty lushí víly! :))
jak jsem už říkala... masek mám fakt málo (haha!), tak tu jsou ještě další dvě - plátýnková maska od Misshy a slupovačka s granátovým jablkem od Freemana. konečně se i u nás objevil primer Baby Skin od Maybelline a já jsem neváhala ani minutu, musela jsem ho mít. na moji obhajobu doma žádný primer nemám. není to záležitost, kterou bych používala každý den, ale určitě ho využiju. zatím mi přijde moc fajn. mýdlo od L'Occitane bylo dárkem k časopisu Harper's Bazaar, který jsem si dnes koupila, aby bylo během přednášky co číst :D řeknu vám, že teda nevím zda ho nějak upotřebím, ale voní fantasticky! jelikož se mi úplně rozpadl můj oblíbený štětec na make-up, sháněla jsem za něj náhradu a bylo to vážně těžké rozhodování. nakonec to vyhrál Face Brush od Real Techniques a přihodila jsem ještě Base Shadow Brush.
můj převeliký nákup na Interbeauty. nechci tuhle akci hanit, ale čekala jsem úplně něco jiného. věřím ale, že nehtaři si tam přišli na své. u Bomb Cosmetics jsem ukořistila dva koupelové košíčky, které fungují podobně jako balistiky. fakt chytrý když doma nemáme vanu :D další zastávkou na veletrhu byla Havlíkova přírodní apotéka, kterou jsem si zamilovala! jejich prodejnu máme i u nás v Liberci a já nechápu, že jsem si něco pořídila až na veletrhu. sáhla jsem po tříminutové ranní masce, na kterou se obzvlášť těším, a menším balení Havlíkova šamponu z 13 rostlin a mycím elixíru na intimní partie. jako dárek pro návštěvníky veletrhu byly nachystané nově představené laky značky EBD, slibující až desetidenní výdrž. 
když už jedu do Prahy, nemůžu opomenout obchody, které v Liberci nemáme. v Kiehl's jsem se stavila hlavně pro vzoreček Midnight Recovery séra, do kterého jsem ochotna investovat, avšak nechci kupovat zajíce v pytli, protože kdyby mi nevyhovoval, nadšená bych nejspíš nebyla. dále jsem dostala vzorek Magic Elixiru a vlasové péče. v MACu jsem neodolala Pro Longwear Concealeru, jednoduše to nešlo :) odstín NW20 je prakticky totožný s mou pletí a zatím je to láska na první použití!


čím jste si naposled udělali radost vy? :)



3 komentářů:

  1. taky mám v hledáčku Midnight Recovery sérum :), prý je úžasné, tak si taky skáknu pro vzoreček :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí ty cupcaky od Bomb cosmetics, je to hrozně moc roztomilý:)

    OdpovědětVymazat
  3. Real Techniques štětec na oči mam taky a jsem spokojená! Stejně tak s korektorem od Mac, který mám ve stejném odstínu. Jen mi příjde trochu silnější konzistence, s čímž si pak musím dávat pozor, aby to nevypadalo špatně.
    Btw. ty cupcakes od Bomb jsou vážně roztomilý!:)
    www.rinakrois.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!