MENU

pátek 24. dubna 2015

jaký je můj styl?

krásný večer! po dlouhé době jsem opět doma u mé rodiny, protože v neděli oslavím své jedenadvacáté narozeniny, šílený :D dnešní článek bude trochu nezvykle věnovaný módě, protože aktuálně prožívám velké změny ve svém šatníku i stylu obecně.
objevit svůj vlastní styl znamená naučit se vyjadřovat své názory či myšlenky právě pomocí jednotlivých kousků, které si na sebe v daný den oblékneme. já jsem si nikdy úplně nenašla "svůj" styl a snažila jsem se v umírněné formě následovat trendy, který nemusí být přímo z módních mol, ale například inspirace od mé oblíbené fashion blogerky - DominikaJitka a mnoho dalších. mnohdy to ale skončilo tak, že jsem si oblékala věci, které se mi třeba líbily, ale na mně nevypadaly dobře nebo mi vůbec nelichotily. až v poslední době jsem si uvědomila, že ať už si obléknu cokoliv, musím se v tom cítit pohodlně a dobře. musím vědět, že je to tričko, kalhoty, boty nebo kabelka, kterou budu nosit ráda s nadšením, že tenhle den jsem zvolila právě je. proto se můj šatník momentálně ocitá v momentě, kdy jeho velká většina poletí pryč a nahradí ho základní kousky, které mi nutně chybí, budou snadno kombinovatelné a hlavně se v nich budu cítit skvěle, i když zrovna nebudu mít svůj den. každé to tričko, které mi leží ve skříni a nenosila jsem ho už rok, může nahradit nový kousek, po němž sáhnu s radostí. rozhodla jsem se zároveň do své skříně zařadit i několik kvalitnějších kousků, především pak ty naprosto nejzákladnější, které jsou zároveň ty nejdůležitější. v tomto směru mě zaujala módní značka Esprit (jejíž kamenný obchod u nás v Liberci před nedávnem zavřeli, tomu říkám pech!), která má dlouhou historii a pro mě představuje kvalitu. 

#TEES - o basic tričkách toho bylo napsáno už asi tolik, že nemá cenu to opakovat. stále jich ale nemám dost a měla bych rozšířit i svůj barevný arzenál! 

#PERFECT PAIR OF JEANS - vybrat ty pravé a dokonale padnoucí jeany je pro mě hotový horor. jakmile se v kalhotech necítím, je vše špatně. pro někoho může být modrá klasika nudná, ale pro já ji využiji asi nejlépe než černé či šedé.

#SLIP ON - tyto boty jsou také spíše tou trendovou záležitostí a zpočátku jsem se jim spíše stranila. postupně ale zjišťuji, že tohle je přesně to, co můj botník potřebuje. boty, které nebudou příliš formální a stále působit ležérně. to je trefa do černého!

#BUCKET BAG - asi nebude náhoda, že všechny mé nejoblíbenější a nejpoužívanější kabelky byly černé. dříve jsem se snažila zařadit barvy i mezi kabelky, ale stejně to skončí tak, že černá je mezi nimi zastoupena nejvíce. to měnit nebudu, ale mám doma nově kabelku/vak a je to tak nejskvělejší věc na světě. vejde se do ní spousta mých zbytečností a navíc se dá bezpečně uzavřít, takže se nemusíte bát o své cennosti.

#SKIRT - v sukních se cítím krásně a žensky. bohužel je ale nosím jen velmi zřídka a rozhodně je chci zařadit častěji. věřím, že s touto nádhernou pruhovanou sukní by bylo jaro ještě krásnější!



a co váš styl? jakou módu preferujete?
hlavně vždycky zůstaňte sví a nenechte si diktovat, co nosit! :)



4 komentáře :

  1. najít perfektně padnoucí džíny jde? já nevím, nepřijde mi, že bych měla asymetrickou postavu a stejně je to běh na nakonečně dlouhou trať a mám z toho depky :D! kabelka je nádherná a už dlouho se po tomto tvaru poohlížím :), asi bych to měla brzy napravit a odnést si jednu krásku domů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem ráda, že nejsem jediná! :D a tou kabelku - to bys teda měla :))

      Vymazat
  2. U mě se to taky neustále vyvíjí a naštěstí už sukně a šaty začínám nosit častěji, i kvůli práci, dřív jsem nosila skoro pořád kalhoty. Takže momentálně skupuju sukně ve velkým! Jo a pak potřebuju klasický černý balerínky a taky novou kabelku, tahám pořád jen tu jednu a mám na ní špatnej zip, takže se právě bojím o své věci... Bucket bag ted vidím všude, ale nejsem si jistá, jestli bych to vynosila. No uvidím, taky mám narozeniny, příští sobotu, tak si rozhodně udělám radost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také jsem se bála, že ji neunosím, ale poslední dobou prakticky nenosím jinou :D :)

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!