pátek 3. dubna 2015

empties 02 + 03/2015

přeji vám krásné páteční odpoledne! počasí se nám kompletně zbláznilo - sněhová bouře se mění ve vichřici a následuje modrá obloha bez mráčku. možná jste zaznamenali, že během března se tu neobjevily empties za únor, ale produktů tentokrát nebylo dostatek, a proto tu dnes jsou vypotřebované produkty hned za dva měsíce. jdeme na to!
Bourjois micelární voda - micelárky spotřebovávám snad rychlostí světla. po Bourjois jsem sáhla proto, že ve Fann drogérii byla akce 2+1 zdarma a musím říct, že to bylo skvělé rozhodnutí. tahle micelárka může konkurovat mé oblíbenkyni od Garnier (recenze tady), jelikož krásně odlíčila, neštípala ani nevysušovala. za to jí prostě musím dát jedničku. 
KOUPILA BYCH SI JO ZNOVU? ANO a dokonce velmi ráda

Bourjois peelingový sprchový gel - tentokrát je to hodně o značce Bourjois, ale abych stále jen nechválila, tak tenhle hybrid mezi sprchovým gelem a peelingem mě příliš nezaujal. částečky jsou v něm opravdu malinké, takže nic moc. já jsem obecně spíše na ty drsnější scruby a peelingy, neboť mám pak pocit, že svou funkci fakt splní. musí se mu ale nechat, že velmi zajímavě voní a vyživuje pokožku. 
KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? spíše NE

Yves Rocher balzám na rty - tyčinkové balzámky mám nejradši, protože mi moc nevyhovuje, když musím do produktu na rty sahat prsty. proto jich mám doma snad milion, v každé kabelce či bundě alespoň jeden. ty od Yves Rocher mám moc ráda, tenhle rozhodně není první a také ani poslední. příjemně voněl po vanilce a v zimě mi pomáhal rty udržet ve slušném stavu.
KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? určitě ANO

Desert Essence šampon + kondicionér - na tohle combo jsem byla šíleně zvědavá už od okamžiku, kdy jsem si je rozbalila pod vánočním stromečkem :) začala jsem je používat nedlouho potom a jsem hodně překvapená, jak dlouho mi vydržely! malinová dvojka je určená pro větší lesk vlasů, ale kupodivu jsem z produktů maliny vůbec necítila. musela jsem si chvíli zvykat na to, že se šampon chová trochu jinak, než jsem zvyklá u jiných, které jsou narvané různými pěnícími látkami. napěnit vlasy dalo trochu práce, ale vlasy se krásně umyly a měla jsem pocit, že jsou opravdu čisté a to je pocit opravdu k nezaplacení. dokonce jsem si zvykla na používání kondicionéru, které jsem jinak moc v oblibě neměla, protože jsem měla pocit, že vlasy pouze zatěžují. v tomto případě mohl s regenerací i rozčesáváním. rozhodně jsem zaznamenala změnu v kvalitě vlasů a tak by mě lákalo vyzkoušet i další vlasové produkty značky Desert Essence, za které si člověk sice připlatí, ale vydrží celou věčnost a poznáte rozdíl!
KOUPILA BYCH SI JE ZNOVU? ANO, ihned!

Alverde tělové máslo - tahle malinká máslíčka v balení po třech bych pasovala na kup roku. jen teď už nevím, zda jsem je kupovala ještě letos nebo už vloni :D zatím jsem vypoužívala jedno, s vůní aloe vera a manga, ale ta zbylá asi také hodně rychle zmizí. množství produktu je pro mě naprosto ideální, protože se mažu opravdu nerada a nemusím tak mít těžkou hlavu z toho, že máslo nevypotřebuji. najednou to jde jako po másle, doslova... dokonale se roztírá i vsakuje, takže žádný mastný film, to je sen. jestli je někde ještě uvidíte, slibte mi, že si je taky koupíte. stojí za to!
KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? ANO, ANO a ANO

Bourjois deodorant - když jsem s Bourjois začala, tak s ní také skončím. chtěla jsem vyzkoušet deodorant a vůní to u mě nakonec vyhrál tento s magnolií. vůně opravdu krásná až taková pudrová, tak jsem byla nadšená. samotný deodorant (nebo antiperspirant? nevím...) ale stojí za starou bačkoru. když jsem po celém dnu přišla domů, jako bych se ráno ani nenastříkala. tohle za mě tedy určitě už ne.
KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? rozhodně NE



moc by mě zajímalo, zda máte s některým z uvedených produktů zkušenost! 
dejte mi vědět v komentářích :)




5 komentářů:

  1. Mám micelárku od Bourjois a je opravdu skvělá :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Micku od Bourjois jsem měla též a vyhovovala mi, ale i tak mám nejraději modrou Biodermu, i když cena je vážně někde jinde no... :/ Co se týče balzámu od YR, tak ten miluju, mám jahodovou verzi a taky se mu brzo podívám na dno. :) Se zbytkem nemám zkušenosti. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, nemám zkušenost ani s jedním produktem! Na micelárku od Bourjois jsem se těšila na akci Elle v Lindexu, ale pokud četlas článek u mě na blogu, tak se nic takového nekonalo :D Ty balzámky od YR vidím všude možně, že bych časem taky podlehla? Ale jak píšeš, taky jich mám spoustu, různě po kabelkách a kapsách.

    OdpovědětVymazat
  4. Micerálku teď fakt ráda vyzkouším, supr recenze :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!