pondělí 13. dubna 2015

Dove Oxygen Moisture

zdravím! blog postihla neplánovaná týdenní "dovolená", kterou jsem hodně potřebovala. víkend jsem trávila v Praze u kamarádky a navštívili jsme i kosmetický veletrh Interbeauty, který mě osobně docela zklamal. ale i tak se můžete v blízké době těšit na vydatný haul :) doufám, že dnes máte chuť na recenzi, protože tu jednu mám a to konkrétně na vlasovou řadu Oxygen Moisture od Dove, jdeme na to!
Dove v loňském roce představil nové a velmi atraktivní vlasové řady - Pure Care Dry Oil a Oxygen Moisture, o které dnes bude řeč. Dove a vlasová kosmetika sice v mých očích není velkým trhákem, ale pravdou je, že tuto řadu jsem chtěla vyzkoušet hodně dlouho. nejprve jsem si koupila masku, kterou jsem si šetřila, abych ji používala společně s šamponem a kondicionérem, které jsem si ale nebyla stále schopna koupit. nakonec jsem tuhle dvojku našla pod vánočním stromečkem od sestřičky - skvěle si vybrala, Romí! :)
Oxygen Moisture je řada určená pro ty z nás s jemnými a zplihlými vlasy. jsem jasná zástupkyně této skupiny a právě proto mě zajímalo, co provede s mými vlasy. složení těchto produktů je obohacené o ošetřující složky, které obsahují kyslík a vlasy hydratují i dodávají objem. to zní docela slibně, no ne?
při testování vlasové kosmetiky nemám přehnané představy, že najednou budu mít fantastickou hřívu jako filmová hvězda, protože mým vlasům opravdu jen tak něco nevyhovuje. většina šamponů i kondicionérů mi vlasy hodně zatěžuje a hodně se mastí. po dvou či třech použití samozřejmě žádné změny asi pozorovat nebude, ale měsíc už je znát! vlasy jsou najednou vzdušnější, i s objemem to není vůbec špatné a hlavně se méně mastní. stále si je musím mýt každý den, ale večer jsou v lepším stavu, než bývaly. rozdíl jsem poznala hlavně před několika dny, kdy jsem musela použít jiný šampon. vlasy po něm byly hned zplihlé a bez života, o tom není debat. 

všechny produkty mají velmi příjemnou svěží vůni, kterou jsem si zamilovala a ve vlasech ji cítím i druhý den. šampon skvěle pění, z kondicionéru nemám pocit, že by mi zatěžoval vlasy a maska na vlasy připomíná spíše soufflé nebo šlehačku. tu používám zhruba dvakrát či třikrát do týdne. 

řada Oxygen Moisture mě společně s celou značkou Dove velmi mile překvapila. předčila mé očekávání a vlasy si s ní rozumí na jedničku. určitě se k těmto produktům v budoucnu ráda vrátím, protože za to stojí a v mých očích splňují to, co slibují! 


vyzkoušeli jste je?



0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za vaši odezvu!