MENU

pondělí 20. dubna 2015

DM Box březen/2015

všem přeji krásné pondělí! momentálně ležím v posteli, protože mě přes víkend skolila nějaká viróza a nemám sílu vůbec na nic. alespoň mám čas napsat další článek, že? :) dnes to bude o jarním DM Boxu, který jsem konečně také vyhrála.
každá z vás už určitá zná DM Box, s kterým přišla naše milovaná DM Drogérie. stačí vyplnit online formulář, modlit se, že budete zrovna desátá v pořadí a v drogérii si svůj boxík vyzvednete za symbolickou částku 149 Kč. je to klasický koncept beauty krabiček, kterým u nás už ale odzvonilo. kromě kosmetiky můžete v balíčku najít i věci do domácnosti nebo něco na zub, všechno to přesahující celkovou hodnotu 500 Kč. předchozí balíčky mě velmi zaujaly, a proto jsem byla štěstím bez sebe, že se na mě konečně také usmálo štěstí. obrovský a těžký balíček jsem si konečně nesla domů :)
v přiložené brožurce jsem se dozvěděla, že uvnitř krabičky najdu deset různých produktů
> Twiggy Max oříškovou tyčinku
> Hami ovocný příkrm
> Carbonell olivový olej ve spreji
> Balea krém na ruce
> Dermacol Aroma Rituals sprchový gel
> Balea šampon a balzám na zhuštění a lesk vlasů
> Axe Black pánský deodorant
> Rimmel lak na nehty
> Swiss O-Par vlasová

počet mi nějak neseděl, protože jsem v balíčku našla ještě dvě další položky
> B.U. antiperspirant
> Nike for Man pánský deodorant

sečteno podrženo, dvanáct produktů, v drtivé většině v plném balení. nicméně jsem z obsahu boxu trochu rozpačitá. jsou tu věci, které mi udělaly velkou radost jako je úžasný sprchový gel od Dermacolu (miluju je!) či olivový olej ve spreji, který jsem sháněla celou věčnost. dva pánské deodoranty pro partnera také nejsou od věci a ten dámský je v perfektní velikosti přesně do kabelky. na druhou stranu nejsem příliš nadšená z dětského příkrmu či vlasové péče Balea. 
nerada bych, aby to vyznělo nevděčně - jsem moc ráda, že jsem měla konečně štěstí a ukořistila jsem svůj boxík, avšak oproti předešlým vydáním mi jeho obsah nepřijde až tak atraktivní. jde pouze o můj subjektivní názor a jsem si plně vědoma, že existují i tací, pro které byl tento box splněným snem :)


co vy a DM Box?
co říkáte na jeho obsah?



1 komentář :

  1. Viděla jsem obsah už u Škodulky (myslím) a taky bych z toho asi nebyla zas TAK odvařená. Nicméně doufám, že příště už se na mě štěstí taky konečně usměje!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!