pondělí 27. dubna 2015

blood red

zdravím, dnešní počasí jsem vůbec neodhadla a téměř do letního odpoledne jsem šla navlečená jako blázen. a teď už se k nám žene šílená bouřka, no není to blázinec?! v dnešním článku si můžete přečíst o mé nové lásce na nehty od Sally Hansen!
nehtový post tu nebyl už požehnaně dlouho. je to hlavně tím, že od té doby, co bydlíme s přítelem, téměř každý den myji nádobí (bože, jak já chci myčku!) a nehty mám v žalostném stavu. když jsem ale v DMku viděla tenhle nový lak, byla to láska na první pohled. chodila jsem se na něj dívat několik dní a nakonec jsem si řekla, že tenhle krasavec za to stojí!
lak má mít sametový finish, jak to slibuje ve svém názvu. sice jsem úplně nevěděla, co od něj čekat, ale jeho barva mi naprosto okouzlila. jedná se o odstín 670 s názvem Lavish a je to nádherná krvavě rudá. s lakem je dobré pracovat rychle, protože také rychle zasychá. výsledný finish má imitovat samet, ale na mě to působí jako hodně jemný pískový lak. na kráse mu to ale rozhodně neubírá a tahle tmavší barva mě na nehtech fakt baví!
výdrží u mě asi nezaboduje, protože už v den nalakování se odlupuje, ale to dávám za vinu i špatnému stavu mých vlastních nehtů. obecně mi laky nikdy na nehtech nevydrží. obsah lahvičky je 11,8 ml a zaplatíte za něj okolo 149 Kč.


co říkáte na "sametové" laky? líbí se vám jeho barva?



7 komentářů:

  1. barva je to zajímavá, ale nic pro mě :)..jinak s nehty mám obecně taky problém (ahoj, umývání nádobí a kde jsi, myčko? :D), chci teď zkusit chválený 8v1 nehtový kondicionér od Eveline :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. o tom mi pak budeš muset říct! nutně potřebuji něco, co by mi dalo nehty do pořádku :/

      Vymazat
  2. fakt pekný!! :O :)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. no myslím, že tento typ na nechte aj tak dlho nevydrží...., ak si chceš ochrániť nechty, kúp si gumové rukavice a umývaj riady s nimi, tiež odporúčam krémovať nejakým výživným krémom, aby sa vyživili a nevysušovali:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vždycky na rukavice myslím a pak je stejně zapomenu, klasika! :D :) musím je hodně vyživovat.

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!