úterý 10. března 2015

snapshots /10.03.15/

pěkné odpoledne, jak jste si užili poslední dny? mě ty nádherné slunečné dny přímo nabily energií, tak doufám, že se brzy dočkáme jara. dnes jsem ve škole prezentovala práci, takže si dnes naordinuji povinný relax :) vy si dnes budete moci prohlédnout fotky z instagramu - sledujte mě pod jménem karolina_bery!
za úspěšnou zkoušku musí být odměna :) / ještě před měsícem byl Liberec pod sněhem / tulipánkům se nedalo odolat / perfektní procházka <3
long time no selfie :D / pálím! neuvěřitelná vůně / konečně jsem měla zase čas na čtení / svačinka po workoutu
správnej dívčí den - nákupy / to je vrchnol roztomilosti / makronky jsou perfektní začátek kteréhokoliv dne / nová peněženka - za 45 Kč! :D




2 komentářů:

  1. Coo, ta peněženka za 45Kč, to chceš! Všechny fotky jsem viděla, ach ten Insta, to je závilost.. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!