MENU

pondělí 30. března 2015

oblíbenci březen/2015

všechny vás zdravím a přeji krásné pondělí! máme tu konec měsíce března, takže se v dnešním článku budu věnovat oblíbencům právě za tento měsíc a čeká nás hektický duben, kdy mám narozeniny :) také se chystám na jeden víkend do Prahy za kamarádkou a 11.4. budu na Interbeauty, už se moooc těším.
RITTER SPORT ČOKOLÁDA - nikdy jsem nebyla nějaký závislák na čokoládě, ale když mám chuť na sladké, klidně padne i celá čokoláda na posezení. momentálně jsem absolutně posedlá čokoládou Ritter Sport s medovo-slanými mandlemi, kterou jsem si koupila v Německu. šetřila jsem si ji a každý den si dopřála maximálně jednu kostičku. chvilku se mi i dařilo ji skrývat před přítelem, ale pak ji objevil a zjistil, že je naprosto dokonalá, takže čokoláda už je samozřejmě ta tam... budu muset doplnit zásoby a vám bych to také doporučila také. až ji někde uvidíte, určitě ji vyzkoušejte!

JÍST MEDITOVAT MILOVAT - ačkoliv bych měla číst spíše školní četbu, začala jsem v březnu číst novou knihu. sahám po ní během volných chvilek mezi přednáškami, když někam cestuji nebo když čekám na autobus a moc se mi líbí celá myšlenka knihy. více jsem o ní a dalších knihách jsem psala v článku knižní okénko, tak mrkněte tam.

RIMMEL WONDERFULL ŘASENKA - tuhle řasenku používám už nějaký ten pátek a přiznám se, že jsem s ní z počátku moc spokojená nebyla. kartáček byl hodně mokrý, nanášel na řasy velké množství barvy a ty se pak hodně slepovaly. teď už ale řasenka malinko vyschla, takže se s ní manipuluje mnohem lépe a řasy vypadají nádherně.

HIMALAYA VÍCEÚČELOVÝ KRÉM - během března se mi naprosto zbláznila pleť. pupínky, boláky a všechny tyhle hrůzy. společně s důkladným čištěním pleti je tohle můj svatý grál, protože urychluje hojení a zbaví mě zánětů, které si sama způsobím nešetrným mačkáním pupínků. před časem jsem na něj psala recenzi, kterou si můžete přečíst tady. všem ho doporučuji, nezklame vás! 

SLEEK BALZÁM NA RTY - tahle mistička dlouho ležela zapomenutá v šuplíku. během března jsem konečně tento lehce tónující balzám na rty v odstínu Powder Pink používala tolik, jak by si to zasloužil. sice nemám moc ráda produkty na rty, které se musí nanášet prsty, ale dokážu mu to odpustit, protože je na rtech velmi příjemný a navíc dodá jemný barevný nádech, který unavenému obličeji přidá na zdravém vzhledu. navíc obsahuje například mandlový či avokádový olej, který udrží vaše rty ve skvělé kondici.


co jste si během března oblíbili vy? 


3 komentáře :

  1. Ritterky taky zbožňuju a věřím, že i tahle by hned patřila do mých top příchuti! :-). Na tuhle knížku i film se už nějakou dobu chystám, tak snad budu taky spokojená :-). Já jsem si během března oblíbila třeba čaj Lipton - Lemon macaroon, z kosmetiky transparentní pudr od Essence a z knížek teď čtu Malého prince :-). Super článek, taky mám podobný v plánu :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, Lemon Macaroon taky zbožňuju, už s ním finišuju :( :D

      Vymazat
  2. tie Ritterky sú skvelé čokolády a to ja čoko ani nejedávam:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!