pátek 13. března 2015

new in #58

pěkné dopoledne! je tu pátek a před námi je víkend. nevím jak vy, ale já hodlám hodně odpočívat, protože tento týden byl obzvlášť náročný. v dnešním článku vám ukáži, co jsem si během února pořídila a přiznám se - vůbec jsem netušila, že je toho tolik :D teď v březnu mám nakupovací půst!
první část nákupů je ze Sephory, kam jsem šla záměrně pro opěvovaný cream lip stain v odstínu 01 - Always Red. žádnou takovou matnou lesko/rtěnku doma nemám a vím, že tento lip stain je velmi oblíbený a neustále o něm čtu. dále jsem si vybrala stín z řady Colorful Duo Reflects v odstínu Mermaid Tail. bylo opravdu náročné vybrat si pouze jeden, protože všechny byly nádherné! určitě se na ně skočte podívat. když jsem přišla k pokladně, milá prodavačka mě upozornila na právě probíhající akci 2+1 sortimentu Sephora, tak jsem bloumala, co si vybrat a nakonec jsem sáhla po štětci. jako dáreček k nákupu jsem dostala lak, který s novým lip stainem bude tvořit perfektní combo.
do drogérie jsem samozřejmě také zavítala. došla mi micelární voda, takže jsem byla na lovu po nové a velmi mě zaujala tato "zelená" varianta klasické micelárky od L'Oreal. je určená pro normální až smíšenou pleť a musí se jednat o nějakou novinku, protože jsem ji předtím nikde neviděla. momentálně ji používám a musím říct, že je mnohem lepší než její růžová sestřička. nechala jsem se zlákat reklamou na novou řasenku Lash Sensational od Maybelline a když byla k nákupu malá černá taštička, nebylo o čem přemýšlet :)) zatím se na ní ještě nedostalo, ale jsem opravdu zvědavá. dále korektor Perfect Stay od Astor, který se odstínově s mou pletí výborně shoduje a není vůbec špatný. poslední položka jsou duo stínů od Dermacolu, které mi naprosto učarovalo. se stíny této značky to pro mě bude premiéra, takže popravdě nevím, co čekat, ale chystám o nich samostatný článek.
na řadu Smoky Poppy v The Body Shop jsem se nesmírně těšila a domů jsem si přivezla malinké tělové máslíčko a masážní olej. voní opravdu zvláštně ale smyslně. v obchodě jsem narazila ještě na pleťový sprej s hydratačním a regeneračním účinkem, který jsem si nakonec také odnesla domů ještě s mycí houbičkou. nechápu, jak jsem bez ní mohla žít! :D
poslední část nákupů je takový miš-maš zbylých věcí. přes mimibazar jsem si objednala dva antibakteriální gely od Bath&Boty Works, které jsem chtěla vyzkoušet už hodně dlouho. jsem z nich nadšená a do kabelky jsou naprosto ideální, protože jsou maličké. houbičku na čištění obličeje jsem objevila v DM a vytrhlo mi to trn z paty, jelikož momentálně používám mycí gel od Nuxe, který prsty tolik nenapěním a s touto houbičkou se pleť vyčistí mnohem lépe. před nějakou dobou jsem si pořídila nový make-up, konkrétně je to e.l.f. Flawless Finish Foundation. četla jsem, že se dá považovat za dupe některých high-end make-upů, tak jsem opravdu zvědavá, jak u mě uspěje. jen si budu muset trochu počkat, protože i ten nejsvětlejší odstín Porcelain je na mě ještě trochu tmavší. posledním produktem je velmi jemný peeling 7 Day Scrub Cream od Clinique, který jsem si koupila v menším balení na vyzkoušení a pokud by mi vyhovoval, koupila bych si balení větší a rovnou bych k nákupu přihodila dokonalý krém Dramatically Different.



co jste si v lednu pořídili vy?
vyzkoušeli jste některý z těchto produktů? dejte mi vědět v komentářích :)



2 komentářů:

  1. Skvělý věci, Káji. Hrozně by mě zajímalo, jak voní ty makové produkty od Body shopu, nedokážu si představit makovou vůni, ale makovou chut miluju :) A tu řasenku od Maybelline zřejmě budu testovat, tak už se na ni těším!

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, ten lipstain ze Sephory jsem si taky zrovna pořídila, jen v jemnější růžové barvě :) na parfemaci Smoky Poppy jsem teda moc zvědavá, musím se na ni zajet do Prahy podívat :) a těším se na recenzi na korektor Astor!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!